Lazada Malaysia

Wednesday, January 22, 2014

Home » Hadiah Ephyra (Peringkat Ke-2) : Tempat Ke-5

Hadiah Ephyra (Peringkat Ke-2) : Tempat Ke-5

DARIPADA : BLOG EYRIQAZZ.COM 

RM30 cash +  1 kotak Ephyra bernilai RM197
Pemenang Contest Ephyra (Peringkat Ke-2) : Tempat Kelima

Alhamdulillah syukur masih dikurniakan rezeki sehingga ke hari ini. Masih ingat lagi mengenai entri Review Setelah 1 Bulan Menggunakan Ephyra. Entri itu adalah entri contest Ephyra untuk peringkat ke-2 yang saya masuk melalui blog Eyriqazz.com. Walaupun menang tempat ke-5, tapi ia masih tidak patahkan semangat saya untuk sentiasa maju di arena blogging.


Dihantar oleh abang GDEX, sampaikan abang GDEX sudah terlalu mengenali saya.



Pamplet Ephyra. Terlalu banyak khasiat Ephyra.


Inilah Ephyra. 3 kotak saya dapat. Setiap kotak ada 10 sachet.
Maknanya, saya dapat 30 sachet.
Terima kasih Eyriqazz.com

7 sweet comments:

nOe suhaimi said...

tahniah...rezeki tu...

Unknown said...

tahniah...makin comel laa hiih

lelamaisara said...

wah tahniah tahniah solehah..

dya nasir said...

tahniah solehah

Miss N™ said...

tahniah solehah.. :)

izza ephyra said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Unknown said...

wahh x sia2 join contest.. dpt 3 kotak tuuu... tahniah solehah..!