Lazada Malaysia

Sunday, January 5, 2014

Home » Dapat Hadiah Top Komen Bulan November & Disember 2013 Blog Dunia Sebenar Shida

Dapat Hadiah Top Komen Bulan November & Disember 2013 Blog Dunia Sebenar Shida



Berdasarkan entri INI, saya menjadi Top Komen November & Disember 2013 dalam Blog Dunia Sebenar Shida. Saya tak menyangka yang saya banyak komen untuk kedua-dua bulan itu, jadi tak menyangka akan menjadi top komen. Terima kasih kak Shida. Saya dapat "2014 Bookmark Calendar & Blogger Name Card" daripada kak Shida. Yang penting, semuanya berwarna biru. Semestinyalah sebab kak Shida suka warna biru. Rasanya tidak terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2014 buat kak Shida. Semoga segala impian kak Shida untuk tahun ini tercapai. Aamine.

5 sweet comments:

kayyana said...

tahniah solehah.. bestnye dapat hadiah.. murah rezeki la tuh

Aku pengembara said...

Wahhh.. tahniah! tahniah! Semoga terus kekal dalam dunia blogging yg serba mencabar nie.. Keep it up!

Shida Radzuan said...

tq solehah :)
tq juga sudi berkunjung ke blog akak :)

Miss N™ said...

tahniah solehah. :)

Chic Na said...

tahniah.. :)