Lazada Malaysia

Monday, December 23, 2013

Home » » Review Setelah 1 Bulan Menggunakan Ephyra

Review Setelah 1 Bulan Menggunakan Ephyra


Siapa pernah menggunakan Ephyra? Okay, saya tahu ada sebilangan daripada pembaca entri ini yang pernah menggunakan Ephyra. Kepada sesiapa yang tidak pernah menggunakan Ephyra, cepat-cepatlah cuba Ephyra ini kerana Ephyra mempunyai banyak kelebihan berbanding daripada kolagen lain. Antara kelebihannya ialah :



Setelah menggunakan Ephyra, pasti ada kesannya.
Antara kesan yang saya alami sendiri ialah :

.: Kulit Muka & Kantung Bawah Mata Makin Cerah :.


Gambar di bahagian atas adalah muka saya sebelum menggunakan Ephyra dan gambar di bahagian bawah pula adalah muka saya tanpa sebarang edit dan tanpa mekap setelah penggunaan Ephyra selama sebulan. Boleh nampak dengan jelas, muka saya makin cerah dan tiada jerawat. Muka makin licin dan bintik hitam hilang. Sebagai seorang blogger juga mesti banyak mengadap laptop dalam sehari. Dengan kesan ini, kantung bawah mata cepat letih dan gelap. Setelah menggunakan Ephyra, kantung bawah mata saya dah tak gelap macam dulu. Teruja saya dengan keberkesanan Ephyra ni tau.

.: Tenaga Bertambah Di Waktu Pagi & Malam :.


Saya mengamalkan Ephyra ini pada waktu siang dan malam. Ephyra sememangnya menambahkan tenaga saya seharian. Selama ini saya selalu lemah dan tidak bermaya untuk melakukan sebarang kerja kerana antibodi saya tidak kuat. Dulu saya selalu demam, selesema dan batuk. Sekarang tiada masalah untuk saya buat kerja tanpa henti. Setelah menggunakan Ephyra saya mampu melakukan pelbagai perkara dalam sehari. Yang pelik tu, walaupun saya banyak buat kerja, saya langsung tak rasa letih. Ajaibnya Ephyra ni!

.: Alergik Vitamin C Hilang :.


Kalian sedar tidak selama ini ketika minum Ephyra, kalian merasakan air ini seperti berperisa sugus oren. Dan yang pasti, kalian mesti pelik kenapa saya sanggup minum air Ephyra ni sampai habis sekotak padahal sebenarnya saya alergik vitamin C. Yang paling ketara, saya alergik pada buah oren. Kepada pelawat setia blog ini sememangnya sudah tahu sebelum ini saya alergik buah oren dan apa-apa yang berkaitan vitamin C. Pabila saya hidu ataupun makan makanan yang mempunyai vitamin C, saya pasti akan sesak nafas. Bukan calang-calang alergik tau. Sejujurnya saya bagitahu, pada mula saya dapat kotak Ephyra ni saya takut untuk mencuba Ephyra kerana saya tahu Ephyra ini ada kandungan vitamic C yang tinggi. Tetapi berkat keberanian saya untuk mencuba, setelah paket Ephyra yang ke-11 hingga paket ke-30 alergik oren saya hilang secara tiba-tiba. Saya kagum dengan Ephyra kerana mampu menghilangkan alergik vitamin C saya ini. Testimoni ini saya jujur tau, buat apa saya nak tipu kalau produk ini paling berkesan. Kepada sesiapa yang alergik pada vitamin C, mestilah cuba Ephyra ini ye. Lepas ini, saya dah boleh makan vitamin C tanpa rasa takut. Terima kasih Ephyra.

Untuk mengetahui bagaimana untuk dapatkan Ephyra, sila hubungi :


Website : Oceanlife2u
Facebook : Oceanlife2u
Email : oceanlife2u@gmail.com
No.Hp : +60193999238 / +60341417889
Alamat : Oceanlife Marketing Sdn Bhd 
73A-3, 3rd Floor, Block J, Plantinum Walk,
No 2 Jalan Langkawi, Danau Kota Setapak,
53300 Kuala Lumpur.

8 sweet comments:

Mimi Azirah said...

Akak bru je start minum ephyra...kesan awal yg akak nmpk lawas buang air bsar la

Cik Nur™ said...

memang nampak perbezaanlah solehah....yg penting lepas ni solehah bolehlah mkn buah oren selalu... :)

Deqla Manjew said...

wahhh nmpk solehah lebih ceria, lebih comey gitu.. hihi.. =)

IzZa HaDi said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (MURAH SANGATTT!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Yumida Huda said...

nampak lebih cerah gambar tu
eyebag pun kurang

Yumida Huda said...

nampak lebih cerah gambar tu
eyebag pun kurang

Chic Na said...

banyak kebaikan jugak ephyra ni yer..

CIK TOM said...

memang best guna ephyra ni!