Lazada Malaysia

Tuesday, January 21, 2014

Home » Hadiah Daripada Cikgu Pencen

Hadiah Daripada Cikgu Pencen


Dapat sejadah dan kain alas meja. Hadiah ini sebenarnya untuk mama saya. Sengaja saya upload dalam ini. Terima kasih cikgu. Murah rezeki cikgu. Semoga segala jasa cikgu dikenang oleh anak murid. Insya-Allah jika permohonan diterima mama saya pula akan pencen pada tahun 2015. Mesti anak murid mama akan bagi banyak hadiah. Maklumlah, semua guru dan murid di sekolah mama saya ajar tu jenis pemurah orangnya. Korang rasa hadiah apa yang saya boleh bagi pada mama saya nanti ye?

5 sweet comments:

Aku pengembara said...

Alhamdulillah rezki.. Muda-mudahan murah rezki cikgu tu :)

fragmenbiru said...

Alhamdulillah.. Amin ya Rabb

kayyana said...

erm.. sapa nak bagi sapa hadiah solehah? hehe.. kalau solehah boleh bagi baju ke.. handbag ke... erm.. takpun ipad.. hehehe

Unknown said...

inilah bestnya jadi cikgu kan.. tahun dpn yer mama solehah bersara? x lama dah tu..

Miss N™ said...

tahun depan la mama solehah pencen yea...