Lazada Malaysia

Monday, January 27, 2014

Home » Permainan Android Pilihan Hati

Permainan Android Pilihan Hati

Assalamualaikum.


Selepas selesai solat dan membaca Al-Quran, kadang-kadang itu saya suka meluangkan masa dalam setengah jam untuk mengadap handphone saya sendiri untuk check emel ataupun sebarang chatting. Jika tiada, pasti saya akan meluangkan masa untuk bermain kesemua game android di dalam handphone saya. Bukan apa, kadang-kadang game pun boleh buat kita gembira. Betul tak? (Rasanya game saya ini banyak bagi saya geram lagi adalah.haha)

Antara permainan Android yang menjadi pilihan hati saya ialah Hotel Story, Happy Mall Story, Candy Crush Saga, Angry Birds, Pou, dan Unblock Me.

Hotel Story
Level : 29


Cantikkan hotel saya?
Permainan online yang paling sempoi.
Walaupun level 29, tetapi saya boleh dapat coin berjuta-juta bila sekali kumpul coin tu.
Sebenarnya hotel saya ini sudah ada 6 level. Yang saya tunjuk ini level 1.

Happy Mall Story
Level : 11


Ini pasaraya saya.
Pasaraya ini pula ada 3 level, yang saya printscreen ini level 1.
Saya baru install game ni minggu lepas.
Cepatkan naik level game ini?

Candy Crush Saga
Level : 147


Bilalah mahu lepas level 147 ini, lebih 2 bulan tak lepas ni.

Siapa boleh tolong saya?


Angry Birds


Ini antara permainan yang menguji kesabaranku setiap hari.
Tetapi tetap best.

Pou
Level : 36


Sudah rupa Pricess Pou pula ni.
Berangan nak jadikan dia seperti Princess Kate Middleton.

Unblock Me
Relax Mode :  Level 309
Challenge Mode : Level 8


Stage yang senang juga saya main sampai pulun.

Mode challenge tu baru saya main sikit.

Game Android apa yang korang suka main dalam handphone? :)

3 sweet comments:

Miss N™ said...

Nur selalu main temple run....best tapi susah..huhuhu

ezyra taharin said...

baru beli phone baru so tpakse main balik game pou kalau nak dpt level dlu,50
:'(

Unknown said...

dlm byk2 kat atas tu akak main pou jer..hahaha..