Lazada Malaysia

Tuesday, January 14, 2014

Home » » Muhammad Utusan Terakhir (Muhammad The Last Prophet)

Muhammad Utusan Terakhir (Muhammad The Last Prophet)


Muhammad Utusan Terakhir (Muhammad The Last Prophet)

Tidak semestinya orang yang sezaman Rasulullah akan bersama Islam. Saya lebih rela tidak hidup sezaman dengan Rasulullah kerana saya lebih takut jika ketika itu saya menentang ajaran Islam. Ya Rasulullah, walaupun diriku(saya) tidak pernah bertemu denganmu tetapi saya cukup bangga saya adalah umatmu. Setiap kali saya mendengar nama Allah S.W.T dan Nabi Muhammad S.W.T, hati saya jadi gerun dan airmata menitis dengan lajunya. Dan di dalam sudut hati saya tersimpan keinginan untuk bermimpi Rasulullah S.A.W. Alangkah bahagianya hati ini jika dikabulkan...

9 sweet comments:

Miss N™ said...

Ya Rasullullah tetap dihati.....

NoorBieLover said...

Jom berselawat!

✿INA AINAA✿ said...

betul tu.. kita sepatutnya bersyukur sekarang.. namun zaman sekarang ni pun dah huru hara.. hurmmm

Shad said...

Salam Maulidur Rasul

Cikrosecute said...

Salam Maulidur Rasul Solehah..

Syazwani Zunidan said...

Salam Maulidur Rasul 1435 hijrah .. Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W ..

Unknown said...

Diriku bangga menjadi umat Nabi Muhammad s.a.w..:)

Chic Na said...

bersyukur dilahirkan sebagai umat nabi Muhammad..

Unknown said...

idola sepanjang zaman..