Lazada Malaysia

Friday, January 10, 2014

Home » Terima Sampel Makeup Remover Dari Biore

Terima Sampel Makeup Remover Dari Biore



Assalamualaikum. Sudah lama saya tak bercerita mengenai sampel dalam blog ini kan. Kali ini saya nak share mengenai sampel Biore yang saya baru dapat ini. Boleh tengok di SINI. Sampel ini produk baru ke? Baru saya tahu mengenai Biore Mild.


Sebenarnya saya dah lama tidak mencuba produk Biore. Dulu selalu guna, tetapi sekarang saya lebih sarankan diri sendiri untuk guna Garnier. Teringin juga untuk cuba Makeup Remover Biore ini. Maklumlah selama ini saya hanya cuci muka selepas mekap sahaja, tak ada pun guna semua ini. Apa-apapun kita cuba dulu.

6 sweet comments:

Kiera Rashid said...

Wahh , nak req juga lhaa . huhuhu . macam best jaa , thanks sharing :D

kayyana said...

akak aritu nak apply sample ni kat fb die tapi tak boleh kenapa ntah akak pun tak tahu.. cuba ya solehah jangan tak cuba. hehehe

are_lin@yu said...

wahh pndai solehah bab2 ni.ayu tak reti la..hihi

Atiqah Wadiah said...

sy lg sedih..make up pon idok..sobsss :'(

Miss N™ said...

solehah dah guna ke?
ok x?

Unknown said...

kalo sample mmg kena try tu.. so camne ok x?