Lazada Malaysia

Wednesday, January 8, 2014

Home » Gelagat Teh & Omey Makan

Gelagat Teh & Omey Makan

Assalamualaikum.

Sudah lama rasanya saya tidak merakam aksi dua ekor kucing belaan kami ni. Teh dan Omey nama diberi. Teh si bulu coklat dan Omey si bulu belang hitam coklat. Kedua-duanya si jantan. Kalau korang tengok dari depan, comel tau. Di lain hari nanti saya snap gambar muka comel diorang ini ye.


Teh kuat makan. Tengok tu, kalau Teh makan mesti akan tolak Omey.


Akhirnya Teh beralah sebab Omey penyet-penyet kepala Teh.


Disebabkan kalah, terpaksalah Teh makan di tepi.


Tengok tu, kejap saje makanan dah nak habis.
Eii geram saya dengan kedua-dua sayang saya ni!



Kemungkinan inilah kucing yang terakhir kami bela. Maklumlah kedua-duanya jantan.
Kucing betina di taman kami dah pupus. Camna ni? Ada sesiapa yang sudi tolong saya?

2 sweet comments:

Deqla Manjew said...

akak ada gak sekor kucing yg kuat mkn.. dia jer yg nak mkn x bg org.. geram dibuatnya.. namanya boboy.. nanti akk tunjuk pic boboy tu eh..

kucing akk ada sekor tgh bunting.. ingat nak bg org anaknya tu nanti bila dah besar.. solehah nak x? huhu

Cik Nur™ said...

elok je berkongsi..kalau kucing nur tak nak kongsi2..huhuh