Lazada Malaysia

Monday, March 25, 2013

Home » Peserta Bertuah Untuk Direview

Peserta Bertuah Untuk Direview

Assalamualaikum.

Seperti yang saya janjikan di SINI, akan ada 5 orang blogger bertuah akan saya review kerana sudi undi saya di dalam Contest Header 2013. Terima kasih kepada semua yang sudi like header saya. Sebanyak 45 like yang saya terima. Walaupun saya tak menang, tak mengapa. Jom tengok siapa yang bertuah... :)



Peserta yang sudi like & komen di SINI ialah :

11. Zamani


Peserta yang bertuah itu ialah :












Saya akan review kelima-lima peserta bertuah ni di dalam entri kemudian hari ye.
Tahniah kepada 5 blogger yang bertuah. Kepada peserta yang lain, jangan risau ye.
Mungkin rezeki korang di hari lain. Terima kasih kerana sudi undi header saya.
Arigato ^_^

11 sweet comments:

Miss N™ said...

tahniah buat mereka...

Miss Syahbanu said...

tahniah pada mereka..

Cik Ai said...

tahniah :)

Izwa Kamaruddin said...

tahniah!~

Pen Biru said...

tahniah..mereka mmg bertuah :)

9n0L4 said...

tahniah sume. untunglaaaaaaa dpt review dr solehah. ;)

Mrs Velentine said...

MV ada lah..heheh..tq solehah

Chic Na said...

tahniah kpd semua. :)

Unknown said...

untungnya direview.. yg lain2 tu tak like ke? huhu.. sori.. fb mmg agak terhad di opis sis!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tima kasih solehah :-)

fieda said...

laa..mengena nama kak fieda ye..thanks solehah..