Lazada Malaysia

Sunday, March 3, 2013

Home » Kenalan MyHeppi.com Ke-400, 500, 600 & 700

Kenalan MyHeppi.com Ke-400, 500, 600 & 700

Kenalan MyHeppi.com saya yang ke-400


Kenalan MyHeppi.com saya yang ke-400 ialah Masliyana.
Saya juga kenalan MyHeppi.com Masliyana yang ke-50.
Tahniah untuk kami berdua... 

Kenalan MyHeppi.com saya yang ke-500

Maaf, tak sempat nak printscreen.
Dah lebih 550 kenalan bila sign in semula.

Kenalan MyHeppi.com saya yang ke-600



Kenalan yang ke-600 ialah Alya Hana

Kenalan MyHeppi.com saya yang ke-700


Maaf sebab printscreen No.701. Terlebih sorang lak :D



Kenalan yang ke-700 ialah Elina Aziz.

Alhamdulillah makin ramai yang sudi add dan approve friend request saya. Saya senang hati pabila dengan kalian semua. Terima kasih kerana berkawan baik dengan saya. Kemungkinan selepas ini aktiviti add kenalan baru akan berkurangan, kerana makin susah nak cari kenalan wanita yang belum di add lagi. Saya hanya menjadikan friendlist MyHeppi.com saya hanya untuk kenalan wanita saje. Seandainya perkenalan kita di dalam dunia sosial ni kita dapat gunakan pada jalan kebaikan, insya-Allah pahala amalan kita juga akan berganda. Aamine... :)

6 sweet comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah ramainya... ^_^ congrats dear...

Miss N™ said...

ramai jugak eh yg join myheppi ni....
tahniah solehah....

Baru tahu Hafiz Hamidun org teluk intan....huhu

Zam said...

ramainye kwn dia... laman sosial mcm fb ye?

Unknown said...

berganda2 dah rakan kat myheppi tu..macam bez pulak kannn..sy baru tahu pasal myheppi ni

Unknown said...

moga trs hepi dgn my hepi. =)

Mrs Velentine said...

tahniah..makin ramai