Lazada Malaysia

Friday, March 29, 2013

Home » » Cerekarama Aku Benci Mama

Cerekarama Aku Benci Mama


SINOPSIS AKU BENCI MAMA


Kesibukan kerja dan masalah ibu bapa, menyebabkan Liana terabai. Emosi Liana sering terganggu, tetapi ia tidak pernah menjejaskan prestasi pembelajaran Liana. Keputusan PMR Liana cemerlang dan ibu bapanya setuju untuk menghantar Liana ke sekolah berasrama penuh supaya mereka mempunyai lebih banyak masa untuk diri mereka. Pada waktu ini, surat cerai sudah ditandatangani. Liana tidak bersetuju untuk dihantar ke sekolah berasrama, dia tidak suka dikurung dan dikongkong. Hari pertama Liana di asrama tidak berlalu dengan baik. Dia perlukan perhatian keluarganya. Liana menjadi remaja yang bermasalah di asrama. Dia selalu didenda oleh warden asrama, Pn. Faridah. Hidup Liana kembali bermakna selepas Pn. Faridah banyak memberikan perhatian kepadanya. Mereka menjadi rapat. Pada hari terakhir persekolahan, Liana berjanji akan kembali melawat Pn. Faridah tetapi dia tidak pernah hadir.




Lakonan : Hanis Zalikha, Afiq Muiz, Wan Sharmilla, Eja, Zila Bakarin


Review Daripada Saya : Tiap kali tengok cerita ni, asyik mengalir saje air mata ni. Cerita ni memang sedih+touching. Kalau ulang tengok cerita ni, rasanya banjir lagilah air mata ni. Hanis, tahniah sebab lakonan Hanis memang menjadi. Tahniah Hanis Zalikha.

5 sweet comments:

Miss N™ said...

hari tu tak tgk..
ni boleh tgk bila free.. :)

Farah Waheda Wahid said...

tengok juga hari tu...tahniah buat Hanis Zalikha kerana lakonan dia natural dan x dibuat2...

Unknown said...

Owh tacing eh? Sis tgk gak hari tu tp biase je kot..lakonan hanis bg sis ok la...bole dipertingkatkan lg...hihi..moga dia trs sukses dlm bidang yg diceburinya. ;-)

suwara entertainment said...

x tengok pun aritu. huhuhu. sbb mase tu otw dari shah alam-melaka

9n0L4 said...

waaaaaaaaaa. tak dan nak tgk aritu. mesti cari dan donlot ni. :)