Lazada Malaysia

Tuesday, March 20, 2012

Home » Group Segar Follower ~Bunga Hati Mama~

Group Segar Follower ~Bunga Hati Mama~

Assalamualaikum dan hai semua.


Comey tak header di atas ni? Ha, sebelum korang pergi tengok tuan empunya header blog ni, meh baca cerita di bawah ni dulu ye sayang-sayang semua..
Peace~!!! ^_^

Pada suatu hari ketika saya dalam perjalanan pulang ke rumah, saya ternampak seorang adik manis yang cun-melecun. Masa tu dia sedang menangis. Eh nape dia menangis yeye? Nak gi usha dia jap eh... Usha punya usha rupa-rupanya Arina Shamsul. Oh macam tak percaya saya dapat jumpa dia di tengah jalan. Dahla orangnya pun comey dan blog dia lagi lah comey. Arina Shamsul ni lah empunya blog Bunga Hati Mama. Jadi saya pun mendekati dia dan tanya dia nape dia menangis, rupa-rupanya dia sesat jalan dan tak dapat nak telefon mamanya sebab kredit dia habis. Apa lagi kami berdua pun pergi la cari kedai nak beli topup, malangnya masa tu jugak topup habis dijual. Ha, nasib baik saya kenal seorang kawan saya ni, Atopupbiz Reload dan topup telah dimasukkan ke dalam no.hp Arina. Yeayyy topup sudah dimasukkan dan Arina tak nangis lagi.hehe Alhamdulillah lega hati saya. Disebabkan perjalanan pulang ke rumah kami menuju ke jalan yang sama, kami pun pulang bersama-sama. Ketika dalam perjalanan pulang, tiba-tiba kami terserempak dengan geng Segar Follower kami. Memang tak sangka dapat jumpa diorang walaupun sebelum ni kami cuma kenal di alam maya sahaja. Nak tau apa itu geng Segar Follower, meh KLIK SINI sayang-sayang semua. Okay-okay, nak tau sape geng Segar Follower yang kami jumpa tu? Ni nama-nama diorang yeye : Miss Banu, Aine Ainun, Dieyna, Yana Libra, Deqla Manjew, 9NOL4, MsVelentine, Cik Nur, Chic Na, Lelamaisara, Etuza, Sweet Honesty, Ayuni, Misya Mialen, Cik Aini Lavender, Dyabunga, Mzhany, dan Cendol. Kalau tak silap saya, 9NOL4 dan Etuza ni cikgu. Betul tak kwan-kawan semua?hehe. Mereka semua ni peramah dan ceria-ceria belaka tau. Kalau tak caye, add la mereka semua ni yeye. Insya-Allah diorang akan balas kunjungan korang semua. Ok2 sambung cerita lagi. Selepas kami semua bertemu, kami semua pergi ke Cyber Cafe bersama-sama untuk update entry blog kami. Dan sebab itulah entry yang awak semua baca sekarang ini diupdate ketika kami semua berjumpa. hahaha

Peace~!!! ^_^

Nak tahu macamne kami boleh jadi group Segar Follower?

Sebabnya kami:
Follower2 setia bunga hati mama.
Follower2 yang rajin membaca dan meninggalkan komen di entri BHM.
Follower2 yang rajin online.
Follower2 yang rajin menyumbang trafik ke blog BHM.
Follower yang sentiasa menjaga tutur bahasa dalam berkata2.

Ha, sebab tu la kami terpilih. Kalau korang nak jadi macam kami jugak, rajin-rajinlah BW blog Bunga Hati Mama tau. Peace~!!! ^_^ Sebelum saya mengakhiri coret-coret manis ni, saya ingin mengucapkan terima kasih pada Arina sebab mengumumkan saya sebagai pemenang Top 3 follower blog Bunga Hati Mama. Nak tengok keputusannya? KLIK SINI. Jangan risau ye Arina, saya akan sentiasa jejak blog Arina setiap hari yeye. Itu sahaja. Tata semua.

3 sweet comments:

Unknown said...

tahniah hehe :) memang lawa la header dia tu

Solehah Shamsuddin said...

hehe..same2 akak.xsbr nk dpt header baru ni..

Unknown said...

Memang cantik header awak tu..sungguh ku
cemburu..hu..hu..