Lazada Malaysia

Sunday, March 25, 2012

Home » No.Meja Paling Cantik, Kreatif dan Kemas.

No.Meja Paling Cantik, Kreatif dan Kemas.

Assalamualaikum dan hai semua.


Tadi saya berjalan-jalan ke blog Cikgu Etuza dan terjumpa satu entry INI. Cikgu Etuza minta supaya kami terutama kepada Group Segar Follower untuk memilih meja-meja yang paling cantik, kreatif dan kemas. Agak pening juga nak pilih ini.hehe Tapi saya akan cuba yang terbaik untuk pilih ye cikgu. Di bawah pilihan saya ye. Semoga cikgu terima pilihan saya ini.

No.meja yang paling cantik, kreatif dan kemas ialah:
> Meja No.5


3 sebab kenapa saya memilih no.meja tersebut, kerana:

a) Kemas dan tidak serabut kerana terdapat banyak ruang menulis di mejanya.
b) Kreatif sebab dia menggunakan penggunaan kayu untuk menghias meja.
c) Meja dia tidak terlalu berwarna-warni. Kadang-kadang jika terlalu banyak warna buat orang pening kepala.

2 sweet comments:

Unknown said...

Betul2 saya x perasan..saya tak fahami ..ingatkan alat hias blog saja..speak tu...maaf ya SS

Solehah Shamsuddin said...

urm..ok