Lazada Malaysia

Saturday, March 31, 2012

Home » DiGi's WWWow Awards

DiGi's WWWow Awards

Assalamualaikum dan hai semua.


Ada apa pada DiGi's WWWow Awards. Kelmarin Nuffnang hantar satu emel ke akaun gmail saya yang bertajuk : Nuffnang Community Update 29 March 2012. Oh rupanya Nuffnang hantar emel mengenai contest update. Sekali saya terpandang satu tajuk entry contest ni : DiGi's WWWow Awards. Tajuk entry contest ini membuatkan saya tertarik nak masuk sebab ia menawarkan banyak hadiah. Saya cuba masuk contest ini dari Nuffnang, tapi untuk cuba nasib saje walaupun peluang untuk menang contest ni tipis. Korang semua nak join jugak ke? Kalau nak, KLIK SINI.


16 Kategori yang dipertandingkan dalam DiGi's WWWow Awards iaitu :

1. ASTRO Top Online Over-Achiever Under 15
2. Nuffnang Fave Makan-Makan Expert 2012
3. Nuffnang Fave Kay Poh 2012
4. Lowyat.net Fave Tech Head 2012
5. Says.my Online Shop of the Year 2012
6. Nuffnang Blogger of The Year 2012
7. Google Most Inspiring Internet for Good Award 2012
8. Innity Funniest Video of The Year 2012
9. InMobi Mobile Short Film of The Year 2012
10. Malaysiakini PhotoJournalist of The Year 2012
11. MSN Breakthrough Star Performer of The Year 2012
12. Yahoo! Social Media Gathering of The Year 2012
13. Mudah.my Most Promising Webpreneur of the Year 2012
14. Samsung App of the Year Award 2012
15. DiGi WWWOW People’s Choice of The Year Award 2012 (by popular vote)
16. DiGi WWWOW Of The Year 2012 (The Best of The Best)


Ha, banyak kan kategori yang dipertandingkan. Apa lagi, jom la join bersama saya. Mana tau korang pun ada rezeki jugak kan. Kawan-kawan, tolong undi saya dengan klik "VOTE FOR ME" di atas ini ye. Saya mengharapkan korang semua dapat vote saya. Terima kasih kepada yang telah mengundi saya. Jasamu sentiasa dikenang. Tq