Lazada Malaysia

Friday, October 5, 2012

Home » , » Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear ( Kali Ke - 5)

Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear ( Kali Ke - 5)

Assalamualaikum.

Seperti biasa, update pasal chit-chat ni.heee Korang dah bosan ye, sebab saya asyik cerita pasal Hanis Zalikha. Nasib lah kalau saya ni memang fans dia. Ok kali ni saya tak nak cerita panjang-panjang sebab chit chat ni panjanglah jugak. Kali ni saya bertanyakan mengenai "Fashion in Malaysia". Korang layan jelah ye...


Alhamdulillah Hanis masih menjawab soalan yang ditanya saya. Last minute saya memikirkan soalan ni. Terima kasih Hanis.
* Kemalasan nak update entry makin menebal sebab masalah peribadi sangatlah merungsingkan. Memang nasiblah ye sebab sekarang saya hanya update entry yang pendek-pendek je.
* Nantikan sesi "Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear" pada hari Isnin minggu hadapan di SINI.

6 sweet comments:

Miss N™ said...

makin popularlah solehah ni.. :)
rajin betul solehah tanya soalan kan.. :)

Solehah Shamsuddin said...

@Cik Nur mne da popular la. solehah xharapkan popular semua tu. urm ni xd keje namanya.haha sbb tu tanya. lgipn solehah mmg peminat hanis :)

RIZZNA said...

Yerlahhh kan Nur... lepas ni makin popular lah Solehah ni kannn

TiranaAduka said...

erm..tak sangka ta...
Jgn lupa ta kalau dah popular tau.ahakszzz...

Unknown said...

mmg peminat hanis ke?? lepas ni boleh tumpang glemer.. haha

Cikrosecute said...

baik betul hanis tue menjawab soalan ya..