Lazada Malaysia

Tuesday, October 30, 2012

Home » » Entry Ini Oke Tak #EcaYearEndContest

Entry Ini Oke Tak #EcaYearEndContest


Assalamualaikum.

Harini saya nak join contest ni sebagai tanda sokongan daripada saya. Mana-mana yang belum join tu, cepat-cepatlah join ye. Yang dah join tu, kita tunggu pemenangnya nanti ye. Apa yang dikehendaki untuk saya sertakan dalam entry ni ialah :

Link entri saya yang paling terbaik ialah :

Sebabnya ialah :
1. Entri ni mengisahkan tiga orang yang paling berpengaruh untuk saya berminat mengetahui perkembangan mereka, setiap hari pabila saya buka blog dan facebok.
2. Ketiga-tiga mereka ni mempunyai peminat yang pelbagai jenis. Boleh dikatakan tiap hari keyword nama mereka, masuk dalam blog saya. Maklumlah bulan ni mereka popular kan.
3. Fesyen yang Irine Nadia, Fyn dan Fatin Liyana bawakan, berjaya untuk menarik minat saya untuk menjadi seperti mereka. Oleh itu, saya boleh dikatakan rapat dengan mereka. Alhamdulillah saya berjaya update mengenai mereka dalam satu entry.