Lazada Malaysia

Sunday, August 10, 2014

Home » Ummaland Laman Sosial Muslim & Islamik

Ummaland Laman Sosial Muslim & Islamik

Assalamualaikum.

Pernah dengar apa itu Ummaland? Pada mula saya dengar nama Ummaland ini, saya ingatkan permainan tau. Rupanya ia merupakan  sebuah laman web seumpama Facebook. Ciri-cirinya hampir sama dengan Facebook. Oleh itu, kepada semua pengguna Ummaland tidak akan merasa kekok untuk pertama kali menggunakan laman ini. Tetapi yang kurangnya, laman Ummaland ini terlalu lambat loading. Tak mengapalah, mungkin kerana laman ini baru lagi. Insya-Allah saya yakin pencipta laman ini akan dapat berusaha meningkatkan mutu laman ini suatu hari nanti.


Kepada sesiapa yang ada akaun Ummaland, mohon add akaun saya Solehah Shamsuddin. Buat masa ini, saya masih tiada kawan dalam akaun ini. Dan kepada sesiapa yang ada masalah untuk log ini akaun Ummaland ini di laman web, boleh cuba install apps Ummaland dari Play Store ke dalam hp. Ini kerana, saya dapat lihat jika menggunakan applikasi ini di hp lagi mudah untuk log ini. Jom sokong Ummaland.

4 sweet comments:

Deq's Qienz said...

assalam..hye pinky blog..slmt hr raya :)

Unknown said...

cuba yang ni pula http://warisan.net
laman sosial malaysia yang terbaru.

Naharli Property Maxxan Realty Negotiator said...

Yang bahagian who's your corector tu nak letak apa?Saya dah cuba banyak kali nak buka akaun ummaland tapi tidak berjaya pasal soalan itu.

Solehah Shamsuddin said...

@Naharli Jawapan : Allah