Lazada Malaysia

Thursday, August 7, 2014

Home » Magnific Beri Gelaran "Top Bloggers on Twitter" Untuk Saya

Magnific Beri Gelaran "Top Bloggers on Twitter" Untuk Saya

Assalamualaikum.

Dalam bulan ini Magnific ada menyenaraikan Twitter saya di dalam senarai "Top Blogger On Twitter". Alamak, sejak bila saya popular di Twitter ini. Setahu saya, saya nak online Twitter pun jarang inikan pula nak jadi Top Blogger di Twitter. Orang bagitau, inilah rezeki. Dan baru saya tahu sekarang kenapa kadang-kadang ada pembaca blog saya yang datang dari UK. Rupa-rupanya datang dari senarai yang dibuat dalam Twitter Magnific ini.



Magnific ini tempat terkumpulnya pelbagai blogger dan online shop dari seluruh negara. Pabila saya check semula senarai yang mereka buat, hanya saya seorang yang tersenarai dalam Malaysia. Dalam fikiran saya, bagaimana mereka boleh tahu Twitter saya ini. Setahu saya, saya tidak pernah sama sekali follow ataupun share link blog saya pada mereka. Adakah mereka stalk blog saya juga? Ramai betul stalker blog saya ini ye.

Untuk Magnific, terima kasih kerana memasukkan saya dalam senarai "Top Blogger On Twitter". Jika bukan kerana Magnific, pasti blog saya tidak akan dikenali di luar Malaysia. Jom follow Twitter Magnific