Lazada Malaysia

Monday, January 21, 2013

Home » Rezeki Lagi. Alhamdulillah... :)

Rezeki Lagi. Alhamdulillah... :)

Terima kasih dipanjatkan kepada Allah di atas rezeki yang saya terima lagi untuk bulan ni. Alhamdulillah, rezeki disyukuri supaya kita sedar yang semuanya kurniaan Allah. Sejak kebelakangan ni, saya agak sibuk dengan urusan peribadi. Maaf tak dapat bw blog korang lagi. Insya-Allah dalam minggu ni akan cuba selesaikan. Jadi entry kali ni, saya rangkumkan semua yang saya terima sejak dua minggu lepas ye... :)

Cek pertama daripada Nuffnang




Fridge magnet Genting Highlands daripada :



Kalendar 2013 dan keychain eksklusif daripada :


RM 50 (Edit Blog) dari Blogger Siti Ramlah

Baju GSF (dibeli)



Design hadapan baju


Design belakang baju

Handphone HTC Desire C (RM 538)


- Dibeli dari Maxis Centre, Ipoh
- Menggunakan rebate telefon SKMM RM200 




Fridge magnet Melaka daripada :


Hadiah dari GA Shahriah Abdullah

Maaf baru buat entri mengenai hadiah ni.
Sebenarnya hadiah ni dapat pada tahun lepas.





p/s : Jika korang nak tebus rebate SKMM RM200 tu, korang boleh beli handphone yang ditawarkan oleh SYARIKAT TELEKOMUNIKASI SAHAJA dan masih ada stok. Korang diberi pilihan sama ada ingin beli handphone tu tanpa perlu langgan pakej internet ataupun beli handphone dengan melanggan pakej internet yang ditawarkan.

Saya cuma beli handphone sahaja dari Maxis Centre Ipoh tanpa langgan pakej internet. Tetapi saya tidak pasti sama ada syarikat telekomunikasi lain selain Maxis boleh berbuat demikian atau tidak. Saya ingin nasihatkan supaya korang kena tanya mereka terlebih dahulu mengenai pakej yang mereka tawarkan ni supaya korang tidak rugi selepas membeli handphone tu nanti. WAJIB bawa kad pengenalan dan ( kad matrik pelajar - untuk pelajar sahaja).

21 sweet comments:

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. rezeki.. tahniah yer :)

are_lin@yu said...

alhamdulillah murah rezeki solehah ;)

Deqla manjew said...

smuanya free kecuali baju yer.. hihi.. sori tau lmbt pos.. sbb mmg xde masa nk p pos opis..biasanya hubby yg pos tp awal tahun mmg dia bz.. tu yg baru berpeluang pos jumaat lps...huhu..

Sally Yatiey said...

Rezeki2 :) Tahniah

eimah siti said...

rezeki awak...apa2 pun tahniah ^^

Eca Dwinky Asha said...

rezeki ye yunk..alhamdulillah.

Mrs Velentine said...

alhamdulillah rezeki

Cik Nur said...

murahnya rezeki solehah... :)
cantik hp.. :)

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh! bestnyer *jelez*

lelamaisara said...

wah rezeki tu solehah..alhamdulillah

Solehah Shamsuddin said...

It's ok kak :)

Solehah Shamsuddin said...

Hehe xperlu jelez pn yunk :)

Nyue said...

sakan yea hadiah solehah..bab sini ckit..eheheh..wahh htc tuu..

Nurul Ain Zulkarnaind said...

best nya

rezeki

Fieda Rafli said...

wah..seronok solehah kan..rezeki semuanya tu..

Cik Aini said...

bestnya..rezeki tu
alhamdulillah :)

Deq's Qienz said...

akk pon blum tuntut lagi la..huhuu nk kena g tuntut juga nihh..hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah rezeki....

Azza Afdzal said...

murah rezeki...tahniah

Anonymous said...

fuyoooooo . nak skit adiah

dya bunga said...

alhamdulillah..murah rezeki solehah