Lazada Malaysia

Monday, December 17, 2012

Home » Tasik Obor-Obor, Pulau Eil Malk, Palau

Tasik Obor-Obor, Pulau Eil Malk, Palau

Tasik Obor-Obor merupakan destinasi pelancongan menarik terdapat di Pulau Eil Malk yang terletak di Kepulauan Pasifik Palau. Obor-obor di pulau ini tidak merbahaya kepada manusia yang mana pelancong-pelancong boleh berenang dan menyelam bersama tanpa takut disengat. Jom kita lihat obor-obor di pulau ini.








Bayangkan korang menyelam bersama ribuan obor-obor dari spesies ‘Golden Jellyfish’ yang bersaiz sebesar syiling lima sen hinggalah sebesar tapak tangan! Korang tidak perlu bimbang kerana ia spesies yang tidak berbahaya kepada manusia. Ada sesiapa berani menyelam di tasik ini? :)

17 sweet comments:

Mrs Velentine said...

tak beranilah

are_lin@yu said...

hihi nampak comel tp takutlah..hehe

Cik Nur said...

xberanilah..geli..hihihi

deq's qienz said...

iskk cm takut la pulakkk

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nampak cam geli pulok akak nengok haha

Deqla manjew said...

haishh...segan la nk terjun..nnti obor2 skodeng.. hahahhaa... :p

dya bunga said...

mmg xberapa nak berani lah..haha..berenang pun dya xreti.haha

Si Matatajam said...

Walau x bahaya, akk still x berani la

fieda said...

eii..takut la..

Nyue said...

nampak cantik tp takut laaa...

Chic Na said...

mcm best je. mesti rasa geli sentuh jellyfish ni. huhu..

Yana Libra said...

cam takut & geli je..kat malaysia kan obor2 berbisa...huhu~

N.Aima K said...

cantiknyaaa

9n0L4 said...

cantik tapi ade obor obor yg kuar cecair hitam mcm sotong tu. huhu.

Che Rosliza Che Mat said...

cantik....tapi akak gelilah hihihi

Dayana Bahar said...

tak nak.. gelilaah...

wan nurul hezrina said...

pernah dah kena libas ngan obor2..gatal nya mak aii kemain lagi u...so angkat tangan tinggi2 memang daku tak sudi nak pergi sana