Lazada Malaysia

Friday, June 8, 2012

Home » Segmen saya nak Doodle FREE dari Nieza!

Segmen saya nak Doodle FREE dari Nieza!

Klik banner untuk join.

Assalamualaikum. Kawan-kawan, jom join segmen ni ye. Segmen ni saya jumpa secara tak sengaja bila blogwalking ke blog tuan segmen ni sendiri. Jadi untuk memeriahkan segmen ni, saya pun join la segmen dia ni.hehe Dalam segmen ni, tuan segmen ni da tanya sebab kenapa saya suka doodle Nieza. Nieza ni tuan segmen ni tau. Mungkin tak sampai beberapa jam saya kenal Nieza, tapi tak salahkan kalau kita berkenalan. Apa yang saya nampak, doodle Nieza ni bersahaja dan sangat simple tapi menarik dan cantik. Saya rasa doodle dalam header Nieza tu, mesti Nieza yang buat sendiri juga kan. Doodle tu comel sangat. Nieza, saya teringin nak suruh Nieza buatkan doodle comey camtu. Agak-agaknya boleh tak?hehe Kalau saya dapat doodle free dari Nieza ni pun kira ok la jugakkan. Harap-harap saya terpilih la kan. Terima kasih Nieza.

Tag : Shuhada

4 sweet comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

thanks coz sudi join...doodle header tu cik merahitujambu yang buat...yang lain-lain..sume nieza buat..kalau ada rezeki..insyallah terpilih ye ^-^

Solehah Shamsuddin said...

hehe thanks nieza :)

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

doodle dah siap..

sila tinggalkan email kat sini:

http://www.nieyxzha.com/2012/06/doodle-peserta-segmen-solehah.html

Solehah Shamsuddin said...

@✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ tq.solehah dh send email