Lazada Malaysia

Friday, November 30, 2012

Home » Jualan Gudang Karangkraf

Jualan Gudang Karangkraf

Kumpulan Media Karangkraf ingin menjemput anda semua ke Jualan Gudang Karangkraf yang akan bermula hari ini hingga hari Ahad. Terdapat banyak diskaun yang ditawarkan di sana.


Tarikh: 30 November - 2 Disember 2012 (Jumaat, Sabtu & Ahad)
Masa: 9.00 pagi - 7.00 malam
Tempat: Pekarangan Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Lot 2, Jalan Sepana 15/3, Off Persiaran Selangor, Seksyen 15, Shah Alam (bersebelahan UMW Toyota)


Jom tengok, apa yang ada di sana... :)


Zon Buku RM10. Wah, memang terbaik!


Bukan itu saja, terdapat juga Zon buku RM5.
Alamak! Teruja sangat-sangat ni...


Wow!
Ada juga buku-buku yang dijual dengan harga serendah RM3?
Serius, rugi kalau tak datang! Ajak kawan-kawan sekali! =)



Novel dan buku-buku pujaan anda yang banyak tu dah makin cantik disusun!
Teruja tak?
Diskaun sehingga 80%! Tak percaya?
Jom serbu Jualan Gudang Karangkraf bermula hari ini!!! =)


Untuk memudahkan urusan pembelian, apa kata anda...

1. Baca prebiu buku-buku yang menjadi idaman kalbu anda di http://buku.karangkraf.com/
2. Selesai membaca prebiu, buat pilihan dan senaraikan tajuk-tajuk yang ingin anda miliki tersebut dengan kemas dan jelas.
3. Bawa senarai tersebut hari ini dan minta bantuan petugas di sana untuk mencari buku-buku idaman anda.
4. Pastikan bawa duit yang mencukupi kerana premis jualan tiada mesin ATM.


p/s : Info lanjut, sila layari http://buku.karangkraf.com/

13 sweet comments:

izan mama mia izan hussain said...

tq solehah..akak buat entry juga di blog akak link ke sini..akak mmg teruja nak pergi...tahun lepas tak dapat pergi sbb tahu last minit...kita jumpa di sana nnt..ehe..akak mungkin pergi sabtu atau ahad nanti...jumpa disana yaa...

Solehah Shamsuddin said...

@izan mama mia izan hussain ehehe tq ye kak.ok insya-Allah solehah gi.hehe tgh pujuk abah solehah ni :)

Chic Na said...

kalaulah dekat. huhu..

hazanis said...

jom kita pi nak?:P

Deq's Qienz said...

Wahhh Jauhh nun xsmpy la saya.

Mrs Velentine said...

sekali sekala buat lah kat Sabah..hehe

lynn kamarul said...

novel ada tak ? hehe mcm nak g je

Nyue said...

wahhhh..bestnya..ehehehee

Cinta Misteri said...

Hurmm jauh! Tp CiM hantu buku

are_lin@yu said...

wahhh myrahnya klau lah dapat pergi..huhuhu

Deqla manjew said...

mcm best..tp mcm x dpt pegi pulok..haha

Cik Nur said...

wahhhhhhhh...!
memang best laaa..!
teringinnya nak giii..!

Dayana Bahar said...

Huhu jauh.. klu dkt dah terbang akak ke sana