Lazada Malaysia

Friday, September 28, 2012

Home » , » Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear ( Kali Ke - 3)

Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear ( Kali Ke - 3)

Assalamualaikum.

Okay, saya tau ni kali ketiga saya update mengenai "Chit - Chat Bersama Hanis Zalikha Di Laman FB Clean & Clear". Kenapa cerita pasal Hanis je dan kenapa mesti Hanis? Kalau nak tau kenapa saya suka cik Hanis ni, adalah kerana Hanis ni serba boleh. Hanis merupakan seorang blogger yang terkenal, juga seorang pelakon dan juga  sebagai seorang pengacara televisyen. Hebatkan dia ni? Teringin nak jadi macam dia, tapi apakan daya saya ni malu-malu kucing orangnya... :)

Okay, berbalik pada tajuk entry. Kali ni saya mengajukan soalan mengenai supplement untuk muka pula. Kalau nak tengok entry yang lepas, boleh klik SINI dan SINI.


Itulah apa yang diterangkan oleh Hanis. Rupanya saya dah terlepas untuk baca entry Hanis mengenai supplement ni. Nampaknya kena geledah semula blog Hanis. Terima kasih Hanis sudi jawab soalan saya tu.

Teringin nak join juga? Boleh KLIK SINI. Nantikan chit-chat ini pada hari Isnin minggu hadapan dengan tajuk perbincangan mengenai "How to dress up to make a great impression!". Jangan lupa, bersiap sedia dengan soalan korang untuk diajukan pada Hanis nanti! :) 

* Hari ini 28 September 2012, Hanis Zalikha akan keluar bersiaran di dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O TV9, pukul 8 pagi. Jangan lupa tonton ye semua...

7 sweet comments:

Miss N™ said...

wahh..blogger fames sendiri yg jawab soalan solehah... untungnyaa..!

Unknown said...

excited solehah yer hanis sendiri jawab soklan... chaiyok2.. hihi

kinara kinatara said...

uish law dulu nampak hanis zhalikha depan mata..:)
xp sekarang dah x lah..umm..memang cantik orangnye...

Miss Syahbanu said...

hehehe best2 dpt chat dgn org2 yg terkenal ni..

~Cik Sweety~ said...

kene godek balik la belog hanis kan..hehe..nape solehah dh tak jenguk belog sweety?? bz eh?

9n0L4 said...

alaaaaa. tak tgk pun show ns lemak kopi o aritu.

Si Matatajam said...

Wah2 sukanya dia blogger femes cun melecun jawab soklan dia...