Lazada Malaysia

Tuesday, February 19, 2013

Home » » Impian Untuk Mendapat 100 Friends MyHeppi.com Tercapai! :)

Impian Untuk Mendapat 100 Friends MyHeppi.com Tercapai! :)

Alhamdulillah, akhirnya tercapai jua impian saya untuk mendapat 100 friends di MyHeppi.com. Sebenarnya target untuk capai 100 friends adalah sehingga akhir bulan ni, tapi tak disangka malam tadi saya berjaya mencapai target. Sekarang ni kalau korang lihat, friends saya tak adalah tepat-tepat 100 orang, sekarang sudah meningkat ke 125 friends. Klik di SINI untuk add MyHeppi.com saya.

Printscreen 1 - Wall MyHeppi.com saya


Prinstcreen 2 - Sidebar wall MyHeppi.com saya


Printscreen 3 - Bahagian friends MyHeppi.com saya


Printscreen 4 - Kawan ke-100 MyHeppi.com saya


Tahniah kepada Nurul Wawa. Mungkin Wawa tak sangka yang Wawa adalah kawan ke-100 MyHeppi.com saya. Setelah saya post printscreen friends ke-100 ni dihadapan wall MyHeppi.com  saya dan saya refresh semula wall MyHeppi.com saya, tiba-tiba saya kehilangan 4 orang friendlist. (Yang ni saya "No komen"). Setelah itu datang 4 orang lagi accept friend request saya dan orang yang keempat accept friend request itu adalah Nurul Wawa. Terima kasih Wawa... :)

11 sweet comments:

Nyue said...

MyHeppi.com ala cm fb jugak ke solehah?? adusss...jakun nye sy...

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah...congrats dear...

Ena's Stories said...

tak join lagi pun kat MyHeppi nih...

lelamaisara said...

mcm fb ea solehah..heheh akak pon jakun macam nyue jugak ni..heee

Miss Syahbanu said...

tahniah yer...

Mrs Velentine said...

tak pernah tau pasal ni..apapun tahniah

Chic Na said...

cam FB jugak ke ni?

Miss N™ said...

solehah kan popular...
hebat ya...
tahniah ye.. :)

Unknown said...

adeyhhh layan la puas2 eh solehah... haha...sis dah x terlyn dah smua ni..fb pun dah bosan amat nih...

ecadwinkyasha said...

wah.....org popular,laju je dpt friends...hehehe

Arina Shamsul said...

tahniah dik :) akk takde akaun ni. :)