Lazada Malaysia

Wednesday, June 4, 2014

Home » Menang Tempat Ke-3 Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Menang Tempat Ke-3 Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Assalamualaikum.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pn. Amiza Amiruddin,Oceanlife2u dan kak Julia Ngah / mialiana.com kerana memilih saya sebagai Pemenang tempat ke-3 Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga. Sejujurnya saya bukanlah seorang pakar pantun dan saya hanya cuba buat pantun untuk giveaway ini dan Alhamdulillah pantun saya terpilih untuk menang.

Ephyra tersergam di sana-sini,
Menjadi idaman setiap masa,
Andai sesiapa yang ingin mengenali,
Inilah produk kebanggaan Malaysia.

http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2014/05/ephyra-untuk-cantik-sihat-dan-bertenaga.html

Tempat ketiga :

Wang tunai RM50 + 1 kotak Ephyra (30 sachets) bernilai RM 197 + t-shirt ekslusif Ephyra

* Tahniah buat pemenang yang lain. Yang tidak menang, jangan putus asa. Insya-Allah boleh cuba di lain hari. Semua detail sudah diberi, hanya menanti ketibaan hadiah :)

1 sweet comments:

izza ephyra said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com