Lazada Malaysia

Friday, June 6, 2014

Home » Koleksi Lagu Dato' Siti Nurhaliza Yang Saya Ada

Koleksi Lagu Dato' Siti Nurhaliza Yang Saya Ada

Assalamualaikum.

Sebenarnya sejak saya di bangku sekolah rendah lagi saya sudah meminati Siti Nurhaliza. Saya ini bukan setakat peminat biasa tapi sudah mencapai terlalu fanatik kepada Siti Nurhaliza. Setiap kali ada muka Siti, pasti saya akan gunting dan kumpul gambarnya. Akan tetapi, gambar tersebut sudah banyak yang hilang sejak saya sambung belajar di luar Teluk Intan. Saya akan cuba cari semula koleksi gambar Siti Nurhaliza yang telah hilang itu dan akan share di sini semula. Diharapkan masih ada jumpa lagi. Doakan saya ye...









Ini adalah antara koleksi lagu Siti Nurhaliza yang saya ada. Sejujurnya bukan mudah untuk saya kumpul kesemua lagunya kerana terdapat lagu-lagu lama yang mungkin sudah dilupakan orang. Lagu Siti Nurhaliza yang sekarang ini saya masih belum dapat masukkan ke sini kerana masalah untuk mendapatkannya. Saya akan masukkan di kemudian hari. Dan salah satu impian saya sejak kecil juga ialah dapat berjumpa dengan Dato' Siti. Berharap impian ini menjadi kenyataan. Insya-Allah, Aamine.


Facebook


Dropbox


4shared.com