Lazada Malaysia

Sunday, May 27, 2012

Home » Selamat Hari Lahir Yang Ke-22, Solehah

Selamat Hari Lahir Yang Ke-22, Solehah

Assalamualaikum semua.
*Ini ialah "schedule entry" kerana tuan blog sedang bercuti.

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-22, SOLEHAH.

*Foto ihsan dari google-disebabkan tiada kek orang bagi.sob3

Itu saje ucapan yang saya mampu beri pada diri sendiri. Ya Allah, terima kasih kerana hidupkan saya hingga ke hari ini. Terima kasih dengan segala kurniaan-Mu. Terima kasih dengan segala kebahagiaan yang telah diberikan oleh-Mu & juga terima kasih kerana memberikan diriku ini berpeluang untuk menyambut hari lahir sekali lagi untuk tahun ini. Jika hamba-Mu ini melakukan kesilapan dan dosa terhadap-Mu, maafkan diri hamba-Mu yang kerdil ini ya Allah. Hamba-Mu ini cuma menumpang dengan segala nikmat-Mu, ya Allah.

CIRI-CIRI SESEORANG YANG LAHIR BULAN MEI
  • Keras hati dan degil - *kadang-kadang*
  • kuat semangat dan bermotivasi tinggi - *semestinya*
  • pemikiran tajam - *mungkin, saya pun xtau*
  • mudah marah jika tidak dikawal - *betul-betul*
  • pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian *yeke?*
  • perasaan yang sangat mendalam - *saya mudah terasa*
  • cantik dari segi mental dan fizikal - *yeke,korang rasa?*
  • tidak perlu dimotivasikan - *apa maksud ni ye?*
  • tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain *sangat setuju*
  • mudah dipujuk - *mudah dipujuk tapi cepat merajuk*
  • bersikap sistematik ( otak kiri ) *ye,betul tu!*
  • suka berangan *eh,mana ada la.memandai je...*
  • kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas dihati orang lain *saya senang paham orang melalui perbuatan*
  • mudah diserang penyakit di bahagian telinga dan leher dan lemah sistem pernafasan *erk takutnye...*
  • daya hayalannya tinggi *ye, saya senang berfikir tanpa sesuatu objek dihadapan saya*
  • pemikiran yang tajam *mungkin*
  • pandai berdebat *ye, saya suka berdebat sehingga saya menang*
  • fizikal yang baik *insya-Allah sentiasa baik setiap hari*
  • suka sastera, seni, muzik dan melancong *betul-betul,tapi sastera tu bukan la*
  • tidak berapa suka duduk dirumah *kadang-kadang saya suka duduk rumah, kadang-kadang suka berjalan*
  • tidak boleh duduk diam *pe maksud duduk diam ni?*
  • tidak punya ramai anak *eh,yeke? asalkan ada anak cukupla*
  • rajin dan bersemangat tinggi *ye! itulah saya*
  • agak boros *kadang-kadang boros bila nampak sesuatu yang murah.itu boros juga ke?*

Lagu Selamat Hari Lahir

Versi Bahasa Melayu

Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir,
Selamat hari lahir Solehah,
Selamat hari lahir.

Versi Bahasa Inggeris

Happy Birthday to u,
Happy Birthday to u,
Happy Birthday to Solehah,
Happy Birthday to u.

Versi Bahasa Arab

Kul Sana Wa Inti Tayeb,
Kul Sana Wa Inti Tayeb,
Kul Sana Wa Inti Tayeb,
Kul Sana Wa Inti Tayeb.

Versi Bahasa Korea

Saengil chukha hamnida,
Saengil chukha hamnida,
Saengil chukha hamnida Solehah,
Saengil chukha hamnida.

Versi Jepun

Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu,
Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu,
Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu Solehah,
Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu.

Itu saje lah ye semua. Agak-agaknyalah kan apa yang saya akan dapat pada hari lahir saya harini ye? Sekali lagi, selamat hari lahir yang ke-22 untuk diriku.

p/s : Terima kasih pada yang sudi wish hari lahir saya pada awal hari. Tak sabar nak wish la tu.hehe Akhir kata kepada peserta GA saya, saya akan umumkan pemenang setelah saya pulang dari bercuti ye. Jangan lupa betulkan apa-apa yang patut ye. Insya-Allah minggu hadapan juga saya akan umumkan pemenang sekitar 28 Mei-3 Mac ye. Harap anda semua bersabar. Sayang awak semua.

*Harap-harap xda adegan tepung. =.=
*Jika anda nak ambik banner GA saya tu, cuma klik saje pada banner tu dan save ye. Nanti anda akan dapat banner tu.

10 sweet comments:

Chic Na said...

happy birthday Solehah. All The Best. :)

Nida said...

Alhamdulillah setahun lagi usia menapak ke depan.. moga hari2 yang dilalui datang bersamanya rahmat dari Ilahi...ameeeeeeennnnnn.

Selamat ulang tahun kelahiran Kak Nida ucapkan..:)

Amin said...

we need to talk come online now

Solehah Shamsuddin said...

terima kasih chic na. :)

Solehah Shamsuddin said...

Terima kasih kak Nida. :)

Solehah Shamsuddin said...

ok my love.

IntaNBerliaN said...

happy bzday solehah..

lelamaisara said...

happy birthday...

besday anak akak hari ini..:)

Solehah Shamsuddin said...

eh yeke kak lela?hehe happy birthday to anak akak jugak.hehe

Solehah Shamsuddin said...

thanks kak Ina.