Lazada Malaysia

Thursday, April 5, 2012

Home » Radio CTFM - Siti Nurhaliza

Radio CTFM - Siti Nurhaliza

Assalamualaikum dan hai semua.


Siapa kat sini peminat Dato' Siti Nurhaliza? Ha, saya juga adalah salah seorang peminat Dato' Siti. Boleh dikatakan dari kecik sampai besar saya memang suka dengan Dato' Siti ni. Kalau ada gambar dia dalam majalah atau suratkhabar, saya akan gunting ataupun kerat keratan yang ada gambar dia. Percaya tak? Apa, tak percaya? Nanti saya akan tayang koleksi yang saya ada gambar Dato' Siti. Insya-Allah jika saya tak lupa, saya akan tunjukkan pada korang semua. Peace~!!! ^_^

Ha, entry ni saya bukan nak bagitahu pasal koleksi gambar Dato' Siti saje, sebenarnya saya nak bagitahu satu hadiah yang paling bernilai dari salah seorang peminat Dato' Siti. Hadiah yang saya maksudkan ialah kesemua koleksi lagu Dato' Siti dikumpulkan ke dalam sebuah website dan kemudiannya dijadikan sebagai sebuah radio website. Yang istimewanya, semua lagu dalam website itu cuma ada lagu Dato' Siti sahaja. Tak ada lagu lain selain dari lagu penyanyi No.1 negara kita ini. Hebat sungguh peminat Dato' Siti ni sampai sanggup buat radio website khas untuk Dato' Siti sahaja. Korang nak tau tak website apa yang saya maksudkan tu? Klik di bawah ye.Layan tau semua.hehe Peace~!!! ^_^

4 sweet comments:

Arina Shamsul said...

wah peminat dat'o siti ye dik :) akk pun minat juga:)

oo btw header kamu dah siap dik,p la ambik di blog akak ye :)

http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/04/header-untuk-kamu-berdua.html

Solehah Shamsuddin said...

hehe.tq akak wat header ni.solehah dah tempekkan header akak wt ni dlm blog solehah.hehe tq akak

Ratu Lissa said...

saya pun suka siti jgk !! untung la jadi dato' siti kan..

Solehah Shamsuddin said...

hehe tau xpe Lisa.sampai da org website lagu utk dia.jeles2 hahahaha