Lazada Malaysia

Tuesday, February 25, 2014

Home » » Order Coklat Comel Dari CikNa's Coklat Haven (CCH)

Order Coklat Comel Dari CikNa's Coklat Haven (CCH)


Assalamualaikum.

Alhamdulillah, coklat yang saya order untuk hadiah perkahwinan kakak saudara kawan saya telah pun sampai. Saya yang tengok gambar coklat ini pun terlebih teruja tau. Tak sangka saya boleh order coklat secomel ini. Saya sendiri yang tengok gambar coklat ini, terus jeles tiba-tiba tengok kecomelan coklatnya. Ini baru pertama kali saya order coklat putih sepenuhnya.


Coklat yang saya order ini bukannya dihantar ke rumah saya, tetapi dihantar ke rumah kakak saudara kawan saya. Saya tak pasti apa reaksinya sebab saya tak contact dengan kakak saudara kawan saya ini, tetapi saya pasti dia pun akan teruja dapat coklat ini. Sebelum saya buat entri ini, saya ada post gambar coklat ini dalam Wechat, kawan-kawan Wechat semuanya jadi menggila. Diorang bagitau coklat ini comel sangat.


Mabruk maksudnya tahniah. Tahniah dan selamat pengantin baru kak Rohana. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Chic Na kerana buat coklat ini nampak sempurna. Sehari saje Chic Na siapkan. Terima kasih bebanyak tau. Sayang Chic Na ketat-ketat! :)


Kepada sesiapa yang teringin beli coklat comel ini juga, boleh tempah di :

Blog : TheCoklatBlog
Instagram : @chicna / @chichocolab
WhatsApp / WeChat : +601116127210

4 sweet comments:

Miss N™ said...

coklat chic na mmg comel..sampai rasa sayang nak makan.. :)

Cik Ai said...

coklat cikna mmg comelll..mabeles lagikk :)

Unknown said...

the wrapping box pun nampak cute ^^

Chic Na said...

malu titew.. hehe.. tenkiu order solehah.. lenkali order lagi.. ^_^