Lazada Malaysia

Monday, June 17, 2013

Home » Id Akaun Saya

Id Akaun Saya

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? Dah lama saya tak update entry kan. Harini saya baru nak mula aktif dalam dunia blogging semula. Pasti korang rindu saya kan? Hehe. Ada yang tanya saya, saya ni dah tak aktif berblogging ke. Sebenarnya saya bukan tak aktif berblogging, tapi kekangan masa yang mencemburui saya. Rasanya dalam minggu lepas, hampir seminggu saya tak online Facebook. Memang mencatat rekod saya offline lama-lama.

Bila buka inbox Facebook, banyak yang send mesej rupanya. Sampai tak larat saya nak reply. Kebanyakan yang tanya mengenai id akaun itu dan ini. Rajin betul korang nak follow dan add saya. Mentang-mentang tengok saya dah tak berapa aktif dalam blog, korang tercari-cari dalam akaun lain ye.haha Kepada yang bertanya tu, terima kasih ye. Dengan murah hati, saya bagi id saya untuk akaun-akaun yang korang tanya tu di sini. Tapi, kalau nombor telefon tu tak boleh la sayang-sayangku. Saya hanya akan beri jika ada hal yang penting saje.



Blog : http://solehahshamsuddin.blogspot.com/


Instagram : pinkgemstone90


Facebook : Solehah Shamsuddin (https://www.facebook.com/bellapinkylixious)
Twitter : @Solehah90 (https://twitter.com/Solehah90)



Skype : pink_dolls90


WeChat : Solehah_Official


Formspring : solehah1990


Line : Solehah_Official


KakaoTalk : SolehahOfficial


Viber : Boleh add saya jika ada nombor telefon saya.


Whatsapp : Boleh add saya jika ada nombor telefon saya.

XMS : Boleh add saya jika ada nombor telefon saya.



Yahoo : pink_dolls90@yahoo.com


Gmail : pinkgemstone90@gmail.com

* Saya bukannya popular, saya hanya blogger biasa. Kepada yang anggap saya ni popular, please jangan anggap camni lagi ye. Saya tak pernah masuk tv pun... :p

7 sweet comments:

Abam Kie said...

salam. wow! banyaknya ID. abe kie cuma maintain akaun whatsapp n wechat aje..x larat la nak layan chat kwn2 yg ramai tu. huhuhuhu

Unknown said...

wah..byknye id solehah ade

yumida de fb, blog n twitter je

Kekzamanis said...

Tu dia.. Banyaknya akaun.. Huhuhu~~
Btw, selamat kembali berblog! ^__^

Kekzamanis said...

Cubit EXABYTES + MILKADEAL + WHITE.MY ! ;)

Miss N™ said...

Errrkk.byknya akaun solehah...!

Unknown said...

byknyeee... larat ke layan smua ni..? hahahaa..

Unknown said...

Apa yang dy ada sy pn ada,.hehe