Lazada Malaysia

Friday, April 12, 2013

Home » » Makan-Makan Di KFC, Teluk Intan - Spicy Korean Crunch Combo, Toasted Twister, Cheezy Zinger Hot Box & Cheezy Zinger Combo

Makan-Makan Di KFC, Teluk Intan - Spicy Korean Crunch Combo, Toasted Twister, Cheezy Zinger Hot Box & Cheezy Zinger Combo


Spicy Korean Crunch Combo - 3 piece Combo. Beli 1 set untuk abah dan adik saya. Ada potato wedges, salad + air 7up Revive. Set ni berharga RM 15.80. Secawan air Honey Dew ditambah (lain harga).

Sebenarnya ada satu lagi tray tak dicapture. Dalam tray tu, set untuk mama dan seorang lagi adik. Toasted Twister + air pepsi (set RM 7.25) untuk mama dan Cheezy Zinger Hot Box + air Honey Dew (set RM 9.45) untuk adik. Sebenarnya burger Cheezy Zinger Hot Box sama dengan gambar burger di bawah ni, cuma tambah seketul ayam goreng saje.


Tambahan : Kentang putar (large) + salad (large).


Ini pula set untuk saya. Cheezy Zinger Combo (set RM 11.10). Ada burger, potato wedges dan air Honey Dew. Saya pilih set ni sebab saya tau saya akan kekenyangan makan burger ni. Sebab tu saya tak nak ambil Cheezy Zinger Hot Box.

Kepada sesiapa yang nak cuba ni, cepat-cepatlah rembat harga promosi istimewa untuk Cheezy Zinger Hot Box ni. Harga promosi sah sehingga 21 April 2013. Kemungkinan selepas ni harganya tidak akan semurah ini. Apa lagi, cepat serang KFC! :)

9 sweet comments:

Miss N™ said...

dah mkn dah...
sedap jugak..soso yg atas aym tu, noleh tahan pedas.. :)

Chic Na said...

haritu nak makan zinger tp kat kfc time tu semua burger takde. wuwuwu..

ain zulkarnaind said...

dok teluk intan ke

Unknown said...

x penah try lagi kepsi baru ni..nnti nk try la.. huhu

Unknown said...

hello!
adik ni org teluk intan ye?
:)

Liyana Anuar said...

ooo..ade baru spicy korean pulak ye..baru tau~

Solehah Shamsuddin said...

Ye saya org Teluk Intan :)

Nurul Says said...

wah ters rasa nak g kfc skrg juga tengok sos tuuu

Mrs Velentine said...

KFC baru tue sedap kah??