Lazada Malaysia

Thursday, April 17, 2014

Home » » Kinta Riverfront, Ipoh, Perak

Kinta Riverfront, Ipoh, Perak

Assalamualaikum.

8 April 2014 - Selepas kami makan-makan di Restaurant Hadramout Paradise, kami singgah sebentar ke Kinta Waterfront, Ipoh, Perak. Sudah lama saya mengidam nak pergi sini, akhirnya impian saya tercapai jua. Suasana Kinta Waterfront ini seumpama seperti di ICT Shah Alam. Jadi kepada orang Perak, tak perlu untuk pergi ke Shah Alam lagi semata-mata nak tengok suasana romantis sebegini. Datang ke Ipoh, sudah ada. Bukan setakat ada lampu saje di sini, kita juga boleh sewa basikal yang boleh dikayuh oleh 3 orang. Memang best bila tengok orang kayuh basikal ini di ruang legar bawah. Lain kali bila kami datang ke sini lagi, pasti kami akan cuba kayuh basikal ini. Tak sabar nak datang sini lagi! :)




























Cantikkan suasana Kinta Riverfront Ipoh. Saya dah cakap dari awal lagi yang pasti korang semua akan terpikat untuk datang ke sini. Saya cadangkan korang datang ke sini pada waktu malam sebab kalau di siang hari, lampu nampak biasa sajelah. Sebagai petunjuk, korang boleh rujuk informasi di bawah :

Waktu : Setiap hari

Alamat : Jalan Lim Bo Seng, 30000 Ipoh City, Perak Darul Ridzuan.

Peta Lokasi


2 sweet comments:

zaza zehra said...

cantiknya pemandangan malam... xpernah lg ke perak..entah bila dpt jejak..tp suka la tgk fenomena malam mcm ni.. :)

Chic Na said...

cantiknya.. dah mcm kat icity.. ;)