Lazada Malaysia

Saturday, May 16, 2015

Home » Ucapan Selamat Hari Guru 2015

Ucapan Selamat Hari Guru 2015



Assalamualaikum. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari guru terutama kepada mama saya dan juga kepada guru-guru yang pernah mengajar saya di Tadika Kemas Jalan Kekabu Teluk Intan, SK Perempuan Methodist Teluk Intan, SAR An-Naim Teluk Intan, SMK Seri Setia Teluk Intan dan SMK Seri Perak Teluk Intan. Ucapan selamat hari guru ini juga ditujukan buat semua pensyarah KISDAR yang pernah mengajar saya ketika zaman diploma dulu dan juga kepada semua pensyarah KUISAS yang mengajar saya ketika zaman ijazah saya ini. Terima kasih untuk segala ilmu yang dicurahkan pada saya. Minta halal untuk segala ilmu yang saya dapat dan ambil daripada kalian semua. Terima kasih cikgu ♡★

1 sweet comments:

Mrs Velentine said...

salam..lama tak dtg sini..solehah apa khabar