Lazada Malaysia

Friday, February 28, 2014

Home » » Tips : Petua Pulihkan Tenaga Lelaki

Tips : Petua Pulihkan Tenaga Lelaki

Assalamualaikum.

Tips ini saya kongsikan kembali untuk lelaki yang sudah berkahwin. Saya dapat tips ni dari rancangan "Rahsia Kak Ton" pada hari ini. Cukup mudah tips ini untuk diikuti. Kepada lelaki-lelaki di luar sana, boleh ikut tips ini.

Bahan-bahan : Lobak merah, air suam, kuning telur ayam kampung, gula, madu lebah.

Cara-cara : Kisar lobak merah, air suam dan kuning telur ayam kampung bersama-sama. Selepas siap dikisar, masukkan bahan kisaran tadi ke dalam cawan dan kemudian masukkan gula dan madu lebah. Kacau kesemua bahan tadi dan sedia untuk diminum.

Selamat mencuba.

5 sweet comments:

Abe Kie said...

salam. kena cari bahan2 tu ptg ni sbb nak uji petua ini mlm ini. Thanks for sharing.

Petak Bunga said...

laki sy payah kalau benda2 x sedap ni..

Farah Waheda Wahid said...

akak yang membacanya pun rasa macam kembang tekak jer solehah???

Zamani Abe said...

thanks ye... zam skrg ni asyik rasa letihh je

Yumida Huda said...

wah bagus ni. jus... blh try.. kena cari bahan2 kat pasar dulu