Lazada Malaysia

Thursday, September 5, 2013

Home » Saya Peminat Dolphin

Saya Peminat Dolphin

Assalamualaikum.

Korang suka dolphin? Kalau korang peminat dolphin, korang bolehlah satu geng dengan saya. Sekarang ni saya tergila-gilakan patung dolphin. Bila nampak saje patung dolphin depan saya, mesti saya rembat. Ish perangai saya ni tak pernah berubah dari dulu. Masih seperti kebudak-budakan. Kadang-kadang tu kawan saya pelik dengan saya. Perangai saya ni seperti saya ada ramai adik-beradik perempuan, tapi realitinya hanya saya saje anak perempuan sulong tunggal dalam adik-beradik. 


Ada 3 koleksi dolphin. Dolfie, Musphy, Solphy.
Dolfie (si ibu), Musphy (biru) & Solphy (pink).


Musphy bakal diberi pada orang lain.
Lepas ni, Solphy dengan Dolfie sajelah yang saya ada.

Lepas ni saya nak tambah koleksi patung dolphin yang saya ada. Mungkin saya nak beli keychain dolphin pula. Ha, baru saya teringat. Kawan sekolah menengah saya dulu ada bagi hadiah globe dolphin kat saya. Nanti saya tunjuk kat korang.

11 sweet comments:

Chic Na said...

comel2nya dolphin tu.. cikna minat barney.. hehe..

✿ pink velvet ✿ said...

hai Dolfie, Musphy & Solphy, hehe!

Aine Ainun said...

akak x mint pulak..
comelnya dolphin tu solehah..tapi payah jugaknakjumpa kan...

Deqla Manjew said...

sy peminat kucing..eh tetibe..hihi.. dolphin tu comei..!

Cik Aini said...

stakat skrg Ai x minat la lg..jgn la minat nti kang jd cam Solehah..kena himpun suma kan sbb dh minat :)

Yumida Huda said...

ahaha..comelnye dolphine
tringat citer kartun penguin
kiut sgt!

done isi tabung nuffnang kat sini :)

kayyana said...

dulu masa kecik kecik akak memang minat giler doplhin tau sampai akak simpan angan angan nak bela ikan dolphin.. boleh tak? hihihih

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya...geram tgk..

Cinta Misteri said...

alololo......so, lps ni kalau nk beri apa2 pd solehah, dah tau dah nk bg apa. selamat mengumpul yeappp. nntiboleh masuk rancangan obsesi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

qalief ada 1 ptg dolphin hikss

Cik Dolphine said...

kita sama,peminat dolphin..:)