Lazada Malaysia

Friday, September 20, 2013

Home » » Kak Ros Mee Udang Berasap Sungai Baru

Kak Ros Mee Udang Berasap Sungai Baru


Pemilik : Rosnah Ismail & Muhd Syafi Khamri
Alamat : Lot-1704, Jalan Pantai, Sungai Baru, 34250 Kuala Kurau, Perak, Malaysia.
Waktu : Setiap hari Selasa - Ahad ( Cuti : Isnin ) / 2.30 p.m - 11 p.m
No. Telefon : 017-439 9065


Harga sepinggan mee udang biasa adalah RM5, sederhana RM7 dan istimewa RM9.50. Yang penting, bila dihidangkan mestilah berasap. Selain tarikan pada menu masakan, restoran ini juga menawarkan menu minuman tersendiri yang boleh menarik perhatian pengunjung. Antaranya, minuman coklat tiga musim, jus buah-buahan tiga musim dan air batu campur (ABC). Selesai makan, korang boleh menikmati pemandangan indah Ban Pecah, Kuala Kurau, Perak yang saya ada ceritakan dalam blog ini. Hanya 5 minit untuk ke sana. Jom melancong!

11 sweet comments:

Chic Na said...

mmg berkepul2 asap tu.. huhu..

Farid Omar said...

tengok pon da terliur..bila nak bawak ke sana ? =)

Karukord jagau said...

mee udang satuuuuuu ^_^

Azza Afdzal said...

setiap kali mkn mcm ney mesti tangan akan melecur tersentuh pinggan tu :D

Masha Meisters said...

mak ai....berasap! geram aku menengoknyer! heeeee

Cik Nur™ said...

wooo...nampak sedap..!

Nur mmg teringin nak pegi ban pecah tu..tapi xtahu jalan...

Solehah Shamsuddin said...

Hehe sori la terpaksa tunjuk gmbr mee udang ni.haha mee udang ni lg sedap daripada mee udang kuala sepetang. sape yg xtry mmg rugila. yg best tu, bleh mkn panas2. Mmg kaw2 btl la. alamak, korang xtau jln g sini ke. adui cmne nk tunjuk ni. nt2 la sy bgtau ye.

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Oh my!! *Fainting!* mengidam oooo mee udang... sob sob sob

Deqla Manjew said...

wahhh tebal gak asap tu.. boleh jadi pencemaran udara ni..haha.. ;p

Amyma Omar said...

kenapa bnyak sngat org update pasal makanan ni ar.. mee udang!!! oh my.. sangat lapar sekarang.. hehe

LYAfrina said...

wowwww... berasap tu.. nmpak sedap