Lazada Malaysia

Tuesday, August 28, 2012

Home » Contest : Fizgraphic Vector Gambar Saya!

Contest : Fizgraphic Vector Gambar Saya!

http://www.fizgraphic.com/2012/08/contest-fizgraphic-vector-gambar-saya.html
Assalamualaikum.

Sudah lama saya tak join contest kan.hehe disebakan diri saya tiba-tiba rajin untuk menyibukkan diri join contest hari ni, saya pun join contest dari blogger Apit. Eh, korang tak nak join ke? Contest ni contest vector tau. Bukan senang nak jumpa contest vector camni. Apakata korang join contest ni. Semoga berjaya untuk diri saya dan korang yang join contest ni juga. psstt Apit, saya betul-betul nak vector ni. Harap saya terpilih nanti. Doakan saya ye...

2 sebab kenapa saya nak gambar saya divectorkan :

a) Gambar saya tak pernah divectorkan oleh sesiapa pun dan saya teringin sangat nak dapat vector dari blogger Apit. Lagipun saya ni memang tak pandai nak melukis doodle ataupun vector. Saya nak vector dari Apit sebab lukisan Apit sangat kemas dan cantik.

b) Saya merupakan seorang blogger tegar yang selalu join segmen ataupun contest yang dianjurkan oleh Apit. Kan Apit, kan? :)

10 sweet comments:

Cendol said...

wahh apit tu pndai lukis ye?
gud luck sys =)

Masz Sidek said...

good luck...
sy pun join contest ni jugak...
moga ada rezeki kt kan... hehehe :D

Cik Nur said...

wah..macam menarik.. insyaALLAH kalau sempat cik nur join.. :)

Yana Aina said...

semoga berjaya ^^

chot ok..! said...

http://chot91.blogspot.com/2012/08/contest-segmen-bersama-warna-kegemaranku.html

first contest dri chot..feel free to join n support me yer..tq..:)

Cik Aini said...

mcm best je kan..
gud luck ye solehah :)

Deqla manjew said...

cantik gmbr yg divectorkan ni...good luck dear!

Kesuma Angsana said...

gd luck yek!

dyabunga said...

kne join ni..rugi xjoin

ayut said...

harapnya bertuah setelah lama tak jin contest...join jgk contest ni :)
http://akuayut.blogspot.com/2012/08/contest-fizgraphic-vector-gambar-saya.html