Lazada Malaysia

Friday, February 6, 2015

Home » » Luxury Acrylic Cosmetic & Makeup Vanity Organizer & Mini Acrylic Makeup Organizer

Luxury Acrylic Cosmetic & Makeup Vanity Organizer & Mini Acrylic Makeup Organizer

Assalamualaikum.

Akhirnya alat mekap saya sudah tersusun rapi. Kepada sesiapa yang nak alat mekap tersusun begini, maka rajin-rajinlah beli bekas susun alat mekap sebegini. Sebenarnya bekas ini saya dapat percuma daripada seorang kawan saya kerana pada asalnya kawan saya yang nak beli akan tetapi bekas ini tidak muat dimasukkan dalam hantaran dia. Jadi sebab itulah saya dapat percuma. Tq sahabatku.

Seperti gambar di bawah ini, yang bekas lutsinar ada laci ini namanya Luxury Acrylic Cosmetic & Makeup Vanity Organizer. Harga bekas ini ialah RM 150. Dan bekas yang saya simpan gelang dan getah rambut ini namanya Mini Acrylic Makeup Organizer. Harganya ialah RM55. Oleh kerana bekas ini dibeli secara online, jadi postage kesemua ini ialah RM 16. Jadi kesemua harga ialah RM 221.


Bukan setakat ini sahaja yang mereka jual, mereka juga ada menjual hijab pin, penyangkut tudung, penyangkut selendang, custom made casing hp, custom made shoes dan banyak lagi. Kepada sesiapa yang nak beli kesemua yang saya bagitahu tadi, sila hubungi :

Blog : Lynz Studio
Facebook : Lynzstudio
Instagram : @lynzstudio
Email : lynzstudio@gmail.com
SMS/Whatsapp : +60176277208

1 sweet comments:

Diari Si Froggie said...

baru lah kemas eh? boleh lah terjah ke lynz studio lepas nie :)