Lazada Malaysia

Tuesday, October 28, 2014

Home » Akaun Facebook Peserta Da'i Pendakwah Milenia Musim Kedua

Akaun Facebook Peserta Da'i Pendakwah Milenia Musim Kedua

Assalamualaikum.

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua peserta Da'i Pendakwah Milenia Musim Kedua yang berjaya menjayakan program ini dengan jayanya. Walaupun saya tidak dapat menonton program ini pada setiap siri dan juga pada episod terakhirnya, tetapi saya masih menonton program ini di Tonton. Rasanya belum terlambat lagi saya ingin mengucapkan tahniah kepada Da'i Nik Ahmad Farhan yang menjadi juara untuk Da'i Pendakwah Milenia Musim Kedua. Tahniah juga buat Da'i Ammar (pemenang kedua) dan Da'i Izzhar (pemenang ketiga).

Ada orang bagitau saya, saya sudah friend dengan kesemua peserta Da'i Musim Kedua ini. Ermm, sebenarnya tidak. Hanya Da'i Ammar, Da'i Izzhar, Da'i Wan, Da'i Elyas dan Da'i Dayana sahaja yang sudah. Yang lain belum accept friend request. Jadi kepada sesiapa yang teringin nak berkenalan dengan mereka, bolehlah cuba add Facebook mereka ini.


Kemungkinan untuk menghantar friend request ke Facebook mereka ini sudah penuh. Jadi kawan-kawan semua boleh follow ataupun like fanpage, twitter dan instagram mereka yang ada disertakan dalam fanpage Da'i Pendakwah Milenia TV3.