Lazada Malaysia

Sunday, August 24, 2014

Home » » Dapat Sampel Listerine

Dapat Sampel Listerine

Assalamualaikum.

Sejujurnya saya dah tak ingat bila saya request sampel ini. Tengok sekali pos Airpak yang bagi. Bukan apa, selalunya kalau sampel-sampel ini mereka hanya guna pos biasa. Rajinnya Listerine pakai guna pos begini, terima kasih Listerine.



Jika tak silap saya, rasanya saya dapat Listerine ini sebab dapat jawab soalan. Entahlah, saya sendiri dah tak ingat dari mana saya dapat benda ini. Yang penting sudah selamat sampai dan dapat cuba Listerine ini. Best tau.

3 sweet comments:

Budak Kampung said...

DULu iman meme sllu gune listrine ni.tapi lepas hbs mcm bermalasan je nak beli

Siti Anirah Azuri said...

Wahh... best! saya ada mintak sample percuma gak, tapi tak dapat2 lagi..
syok kumpul2 barang free ni.. hehe

Eca Dwinky Asha said...

lama xguna listerine,akak guna colgate plax dah