Lazada Malaysia

Friday, July 4, 2014

Home » » Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My


Assalamualaikum.

Siapa sini nak duit raya? Kali ini Nile.com.my ada buat giveaway, apa kata korang join giveaway ini. Makin ramai yang join, makin meriah nanti.

Jika saya dapat duit raya RM300 ini, saya nak beli baju raya dan biskut raya untuk keluarga saya. Saya memilih Nile.com.my kerana laman web ini menyediakan satu laman web jualan barang yang berkualiti dan murah. Selain itu, dengan duit RM300 ini saya juga ingin bawa keluarga saya pergi makan malam di buffet Ramadhan. Wah, pasti gembira keluarga saya nanti. Dengan duit RM300 ini juga, saya ingin beri sesetengah dari duit ini sebagai duit raya kepada anak-anak sepupu saya. Pasti kanak-kanak akan lebih ceria pabila dapat duit raya.

Sebenarnya saya pernah shopping barang di Nile.com.my. Entri shopping itu saya akan update di kemudian hari. Apa yang saya boleh katakan, proses penghantaran dan mutu barang sangatlah berkualiti walaupun barangnya sangat murah. Rugi pada sesiapa yang tidak pernah shopping di laman Nile.com.my ini.

Semoga segala impian saya ini terlaksana.
Jom join giveaway ini.

0 sweet comments: