Lazada Malaysia

Saturday, July 19, 2014

Home » Daftar Kad Bonuslink Secara Online

Daftar Kad Bonuslink Secara Online

Assalamualaikum.

Alhamdulillah akhirnya saya berjaya memiliki kad Bonuslink ini. Kad Bonuslink ini bukan sahaja boleh digunakan di stesen minyak Shell, malahan ia boleh digunakan di kedai-kedai yang mendaftar bersama Bonuslink. Terdapat banyak kelebihan kad Bonuslink ini. Kita perlu mengumpul point di dalam kad dan kemudian menebus point itu dengan pelbagai hadiah penebusan yang ditawarkan. Selalunya orang gunakan kad Bonuslink ini ketika mengisi minyak di Shell. Malahan kita juga boleh dapat diskaun dan voucher jika kita membeli di salah satu kedai yang mendaftar di bawah Bonuslink. Hadiah penebusan yang ditawarkan juga menarik.


Saya buat kad Bonuslink ini kerana mama saya tiada kad Bonuslink ini. Jadi jika saya mengikut mama saya untuk mengisi minyak kereta di Shell, saya bolehlah swap kad Bonuslink saya ini. Jadi tidak membazir orang kata. Zaman sekarang ini kita kena pandai berjimat. Apa-apa tawaran ataupun peluang yang diberi, kita mesti ambil dan jangan buat tak endah. Bukan apa, nanti kita yang rugi.

Kepada sesiapa yang ingin membuat/mendaftar kad Bonuslink secara online,
boleh layari di SINI.

6 sweet comments:

Unknown said...

done follower # 1281

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/06/jejalan-sesawang-blogger.html

nek abu bakar said...

Smlm sy ada dberitahu pkerja shell .katanya jk mohin secara online kte boleh dpt kad bonuslink cantik yg warna hijau.mcmne nk dptkn.tq

Unknown said...

mcm mne cara nak isi borang bonuslink on line .

sktelokmalek said...

dah klik accept tp takde respon pun. huhuuuu...

sktelokmalek said...

dah klik pd kotak 'accept' tp takde respon pun. huhuuu...

Solehah Shamsuddin said...

Semua yang nak isi, boleh bukak link bawah ye...


http://www.bonuslink.com.my/EN/MemberApplication.aspx