Lazada Malaysia

Sunday, June 29, 2014

Home » » WATCH MALAYSIA

WATCH MALAYSIA

Assalamualaikum.

Siapa di sini yang tercari-cari jam yang cantik, berkualiti dan harga berpatutan? Seutas jam tangan yang berkualiti dengan tawaran harga yang berpatutan merupakan suatu proses yang kadangkala merumitkan. Ini kerana, kebanyakkan jam yang berkualiti rata-rata ditawarkan dengan harga yang boleh mencecah sehingga ribuan ringgit Malaysia. Jam tangan juga bukan hanya berfungsi sebagai penunjuk masa tetapi sebagai aksesori terpenting yang mampu menonjolkan personaliti dan latar belakang seseorang individu.



Berita baik buat semua yang mendambakan seutas jam tangan yang berkualiti dengan tawaran harga serendah RM100 dan ke bawah, ZALORA Malaysia adalah destinasi fesyen yang tepat untuk anda. ZALORA membawakan ‘The Cheapest Watches’ daripada jenama-jenama tempatan dan antarabangsa dengan tawaran harga yang anda mampu milik.


Pelbagai jenis paparan jam tangan seperti analogue watch, chronograph watch dan digital watch. Selain itu, jam tangan juga dikategorikan berdasarkan jenis tali seperti bertali kulit, bertalit PVC atau bertali besi. Setiap jenis jam tangan ini boleh anda miliki dengan tawaran harga serendah RM 100 dan ke bawah apabila anda membuat pembelian secara online bersama ZALORA Malaysia. 


Sempena Hari Raya yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi, rebut peluang ini untuk memiliki seutas jam tangan online daripada ZALORA Malaysia. Sambutan Hari Raya anda pastinya bertambah meriah dengan pemakaian jam tangan yang terkini sebagai aksesori anda.



Dengan beberapa langkah mudah, segalanya boleh anda miliki dengan mudah dan pantas. Hanya layari laman web ZALORA Malaysia dan temui pelbagai koleksi jam tangan online yang terkini dengan harga yang amat berpatutan. ZALORA Malaysia merupakan butik online anda yang menyediakan perkhidmatan penghantaran percuma dan juga perkhidmatan pemulangan semula secara percuma selama 30 hari selepas tarikh pembelian.

KLIK SINI UNTUK PEMBELIAN JAM TANGAN ZALORA : WATCH MALAYSIA
SELAMAT MEMBELI-BELAH DI ZALORA MALAYSIA