Lazada Malaysia

Saturday, May 17, 2014

Home » » Hari Guru 2014 Giveaway RM100

Hari Guru 2014 Giveaway RM100


Assalamualaikum. Sempena Hari Guru saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada mama saya, guru-guru yang pernah mengajar saya di Tadika KEMAS, SK Perempuan Methodist, SMK Seri Setia, SMK Seri Perak dan kesemua pensyarah KUISAS. Juga tidak dilupakan kepada kawan-kawan saya yang bergelar guru, kawan-kawan Blogger saya yang bergelar guru dan kepada semua guru di Malaysia. Selamat Hari Guru 2014. Jasamu dikenang selamanya :)

5 sweet comments:

Wanie Zunidan said...

: Eh ! Akak pelajar Kuisas ke ??

Ieta Mat Saad said...

As salam. Moga berjaya. Akak singgah dari GA yang sama ^__^
Hari Guru 2014 Giveaway RM100

ienalina ismail said...

As Salam...singgah dari GA yg sama. Good Luck ya.:)

http://ienalinaismail.blogspot.com/2014/05/hari-guru-2014-giveaway-rm100.html

yang baik Ishak said...

sambung blogwalking ke peserta segmen. Selamat berjaya dari saya

HASRUL HASSAN said...

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih dan tahniah kerana sudi sertai GA yang dianjurkan oleh blog www.hasrulhassan.com.

Keputusan GA akan diumumkan tidak lama lagi, dan saya ucapkan tahniah terlebih dahulu seandainya terpilih nanti. Dan terima kasih kerana sudi luangkan masa untuk jenguk blog peserta-peserta dan rakan blogger lain.

Selamat Hari Guru. Ingatilah Guru yang menjadi jambatan kita kepada ilmu dunia akhirat.

Sekali lagi terima kasih.

ps: Mesej dan komen ini merupakan mesej standard untuk semua peserta.