Lazada Malaysia

Monday, April 7, 2014

Home » » Flower Crown By Uyyun

Flower Crown By Uyyun


By @uyyun "Dear #‎uyyunista . thank you for your patient. All item are now available. For ordering please visit our websites. www.uyyun.my. For those who already place order via email please kindly wait for our reply. No worries, we have enough stock. Untuk sayang sayang semua. Please visit our boutique at 20-b, jalan plumbum q7/q, seksyen 7 shah alam. Additional color available only for walk in customer. Happy shopping girls..!!! Assalamualaikum."

Cepat-cepat grab flower crown ni. Saya terus borong 3 flower crown, sebab tak nak kempunan lagi. Hehe :)

Yeay flower crown dah sampai. Dahla cantik sangat, lepastu dapat 1 free. Tergamam kejap! Tq kak @uyyun_ahmad dan kak @jennkadir . Saya masih tak sempat nak pakai, nanti bila jenjalan saya pakai dan snap gambar ye. Sesiapa yang nak beli flower crown yang cun-cun ini, boleh order di @uyyun @uyyun @uyyun . Cepat order sebelum habis! #flowercrown


Untuk sebarang tempahan, sila hubungi :

Facebook : Uyyun
Website : www.uyyun.my
Instagram : @uyyun / @uyyun_ahmad / @jennkadir

7 sweet comments:

Cik Anis said...

Cntiknya !!!

Yana Libra said...

cantik..tp sy tak pandai nak bergaya dengan flower crown ni..hehe :)

Nurfaezah Abdullah said...

nak tgk sis pakai hehe

yang baik Ishak said...

cantik betul... macam mana guna ehhh :P

yang baik Ishak said...

Cantiknya... macam mana dan bagaimana nak guna? huhuhu

Cik Aini said...

comeyyy..oh yg ni lah crown yg Solehah tunjuk dlm wechat tu ek..

Deq's Qienz said...

wahh kiut la..solehah boleh buat duit ni..