Lazada Malaysia

Wednesday, March 12, 2014

Home » Sejarah Akaun Wechat Saya

Sejarah Akaun Wechat Saya

Assalamualaikum.

Bulan ini, baru saya ada kesempatan untuk update Wechat saya ke versi terbaru (Wechat 5.2). Sebelum ini biarkan dengan versi lama saje. Makin hari makin cantik Wechat ini. Makin lama makin banyak pertambahan setting dalam Wechat. Terbaiklah. Jom tengok sejarah Wechat di bawah, korang boleh tahu bila Wechat dicipta dan bila akaun Wechat saya dibina.


Wechat dicipta sejak 21 Januari 2011.
Sudah 3 tahun lebih Wechat tercipta.


Lepas itu, barulah banyak pertambahan setting dalam Wechat.
Masa ini saya tidak guna hp Android lagi.


Opss itu Wechat saya. 21 Januari 2013 akaun Wechat saya dibina.
Tarikh sama dengan tarikh Wechat dicipta, cuma bezanya tahun.

Sejujurnya, saya banyak luangkan masa di Wechat berbanding di Facebook kerana kawan-kawan Wechat saya lebih peramah berbanding di Facebook. Kebanyakan kawan Wechat saya ini banyak yang sekepala dengan saya, itu yang saya suka. Yang penting, kawan-kawan Wechat saya semuanya kelakar. Sesiapa yang nak add Wechat saya, boleh add saya guna id : Solehah_Official

6 sweet comments:

Deq's Qienz said...

akak jarang guna we chat..kureng best sikit..huhuu

Khai_Sol said...

hai , akak. sorry dah lama tak walking sini. And thanks sebab jadi reader paling setia and sokong adik. sayang akak :* . Btw, adik ada wechat gak tapi tak aktif lah :P

are_lin@yu said...

alhamdulillah bertambah kwn solehah kan..

LYAfrina said...

we chat lya stayle lama lagi.. x update2 pon..lg pon pling jarang gna we chat.. biasa buka we chat nak luahkan sesuatu y terbuku di hati sgt2..hehe.. sbb lya xde rmai fren kat we chat//just husband..ank sedara.. n beberapa org kawan..x smpai 10org kot.hihi

kayyana said...

demi rumahtangga akak da uninstall we chat. hehehe..

Nurul Says said...

dah lama tak guna wechat