Lazada Malaysia

Monday, February 24, 2014

Home » , » Kekal Segar Bersama Smelly-No-More Total Image

Kekal Segar Bersama Smelly-No-More Total Image

Assalamualaikum.

Pasti ada di kalangan korang baru pertama kali mendengar nama Smelly-No-More dan pasti ada yang pernah mendengar nama Smelly-No-More. Smelly-No-More adalah ubat untuk cik Katty. Tahu ke cik Katty tu apa? Kalau tak paham tu, buat-buat pahamlah ye.hehe


Inilah dia ubat baru untuk cik Katty. Ubat ini paling berkesan diantara kesemua ubat-ubat cik Katty. Pasti korang pelik kenapa saya bagitau Smelly-No-More yang paling berkesan. Nanti saya bagi pencerahan panjang ye. Maklumlah, saya rasa entri ini yang paling saya teruja nak share. Jom baca review saya ini.


Smelly-No-More adalah produk yang dihasilkan oleh Total Image. Smelly-No-More adalah batu deodoran kristal yang diperolehi dari garam mineral semula jadi tulen yang berkesan menghilangkan bau badan yang kuat dengan menghalang pertumbuhan bakteria bau dan menghasilkan kesegaran yang lebih tahan lama.
  • Bersifat asli
  • 300% lebih berkesan berbanding deodoran komersial yang lain
  • Bersifat anti-alergik
  • Bebas alkohol
  • Tidak melekit


Cara Pemakaian Smelly-No-More



Mudah saje nak pakai Smelly-No-More ini. Hanya basahkan dengan air di penghujung batu Smelly-No-More dan calitkan di tempat yang dinyatakan di dalam gambar di atas. Yang penting, Smelly-No-More ini tidak akan menggelapkan kawasan yang dicalitkan dengan batu deodoran ini. Kepada sesiapa yang teringin mencerahkan bahagian-bahagian sensitif tubuh korang tu, bolehlah cuba Smelly-No-More ini. Berkesan tau.

Testimoni Daripada Saya


Sebenarnya ini baru hari kedua saya menggunakan Smelly-No-More, masalah-masalah sensitif yang menjadi igauan ngeri manusia di luar sana sudah tiada lagi. Memang berkesan 300%. Apa yang dinyatakan oleh Smelly-No-More memang benar. Deodoran ini cepat kering dan tidak melekit setelah berjam-jam pakai. Setelah pakai Smelly-No-More ini, saya bebas untuk melakukan sebarang aktiviti yang lasak. Tidak perlu risau dengan bau-bau sensitif yang boleh menggangu orang lain. Bila mama saya tahu saya pakai Smelly-No-More ini dan bertanya apa keistimewaannya, mama saya pun teringin juga nak pakai. Untunglah saya ada beli dua Smelly-No-More. Jadi saya bagi dia pakai harini. Setelah dia balik kerja tadi, mama terus cakap "Wow, hebatnya Smelly-No-More. Terasa segar sehingga sekarang. Seperti tiap-tiapa saat baru lepas mandi. Yang penting, bau sensitif sudah tiada!" Inilah penangan Smelly-No-More. Selalu buat orang teruja. Terbaiklah. Terima kasih Smelly-No-More. Korang tak nak cuba ke? :)


Testimoni di atas memang benar belaka daripada kami.
Smelly-No-More adalah pilihan yang tepat.
Tak rugi untuk beli.


Boleh didapati di Watsons, Guardian, Caring dan farmasi utama seluruh negara.
60gram - RM16.90 & 120gram - RM 24.90
Jom beli Smelly-No-More.

4 sweet comments:

Miss N™ said...

pernah tgk tapi takut nak beli..lepas ni boleh la try. :)

Farah Waheda Wahid said...

ooo akak dah faham dah, smelly no more tu apa... hik hik hik...

Unknown said...

ooo semua tempat blh guna. yumida pakai rexona. hanya sesuai letak kat ketiak je. hihi..tempat lain mcm x sesuai. ada produk mcm ni blh letak semua tmpt.

Chic Na said...

macam best je produk ni.. leh cuba lah..