Lazada Malaysia

Thursday, January 9, 2014

Home » Nasi Arab Versi Baru

Nasi Arab Versi Baru


Pada hari Jumaat yang lepas (3 Januari 2014) masak nasi Arab versi baru, dimakan bersama daging kambing. Menggunakan rempah Kabsah Chef Ammar & Sunquick. Sebab itulah Nasi Arab ini berwarna seakan oren. Sedap tau. Tapi rasanya tidaklah sesedap Nasi Arab Restoran Saba & Nasi Arab Restoran Hadramaut. Orang Arab yang buat memang tiada tandingan. Tapi tidak sia-sia kalau pandai masak Nasi Arab ini, maklumlah pabila beli di Restoran Makanan Arab harganya terlalu mahal. Untung masak sendiri. Betul tak?

6 sweet comments:

Rieya Ramlee said...

Tak pernah try lagi nasi Arab ni..hihik..macam sedap je.. :)

cik kiera said...

Betul-betul-betul . Nasi arab memang mahal . belum pernah buat nasi arab ni, nak try nak buat . hehehe

Deqla Manjew said...

solehah masak sendiri ker nih??

fieda said...

wah..rerer solehah masak nasi arab..ok la tu..berbaloi buat sdiri..

Chic Na said...

wahhh macam sedap.. nak try jugak lah..

Cik Nur™ said...

pandainya solehah buat.. :)