Lazada Malaysia

Tuesday, December 24, 2013

Home » RTC Gopeng, Ipoh, Perak

RTC Gopeng, Ipoh, Perak

Assalamualaikum.

Isnin minggu lepas, saya dan famili pergi ke RTC Gopeng, Ipoh. Memandangkan abah saya dapat percuma 2 hari cuti, jadi kami datang ke sini untuk merehatkan minda. Saya tak nak taip entri ni panjang-panjang, korang layan sajelah gambar di bawah ini ye.




















Alhamdulillah, tertunai sudah impian mama dan saya untuk pergi ke sini. Percutian seterusnya ialah ... Nanti saya cerita di lain hari.

3 sweet comments:

Deqla Manjew said...

syok la bercuti bersama family..tp nape x letak caption di setiap pic..heee.. ehh gmbr 1st tu mcm muka SRK jer.. hahaha.. ;p

Solehah Shamsuddin said...

@Deqla Manjew haha malas nak letak caption. yup akak, pic paling atas tu mmg da gmbr shah rukh khan. singlet tu.hehe :D nmpk je akak ni ye.haha

Cik Nur™ said...

besarnya surau dekat situ...selesa nampak...nanti bila2 boleh singgah.. :)