Lazada Malaysia

Sunday, December 8, 2013

Home » Misi Bantuan Kepada Mangsa-Mangsa Banjir

Misi Bantuan Kepada Mangsa-Mangsa Banjir

Assalamualaikum.

Entri ini adalah mengenai misi bantuan kepada mangsa-mangsa banjir. Semoga dengan entri ini, korang boleh tahu di mana saluran yang tepat untuk membantu mangsa-mangsa banjir. Insya-Allah dengan bantuan yang diberikan akan meringankan sedikit bebanan yang ditanggung oleh mereka.




Di atas ini adalah sumbangan dari pihak saya untuk mangsa-mangsa banjir. Alhamdulillah penduduk di sekitar taman perumahan saya ni ada usaha untuk membantu mangsa-mangsa banjir. Semoga bantuan kami selamat tiba di tempat pemindahan mangsa banjir keesokan hari kerana bantuan ini telah dihantar semalam. Bukan itu sahaja, saya menyeru untuk korang hulurkan bantuan kepada saluran-saluran di bawah ini :


Sumber : Facebook Kak Lya Afrina (Ahli GSF)

Kepada sesiapa yang ingin membantu kak Lya Afrina, bolehlah hulurkan bantuan dengan bank-in sumbangan ke akaun ini : 1304 0063 030520 (Bank CIMB - Wan Zulfariza) dan sila maklumkan kepada farizafairuz@gmail.com. Kak Fariza bermurah hati untuk tolong sampaikan sumbangan kepada Kak Lya. Terima kasih kak Fariza.


Sumber : Facebook Saya

Untuk menghulurkan sumbangan, bolehlah hubungi Nurramizah Fadzil, Qaseh Dalia, Yanty Lee & Ben Ashaari.


Besarnya rezeki yang Allah bagi, bila kita mampu tolong orang lain kan? Sekejap saje log in akaun online dan transfer duit tu. Sekejap sangat. Tapi berkat dia... Ingat ya, dalam harta kita ada hak orang yang memerlukan. Semoga dipermudahkan.

3 sweet comments:

Miss N™ said...

Moga Allah permudahkan segala urusan Kita..

Unknown said...

kpd yg berkemampuan boleh la menderma.. sikit2 pun at least dpt membanru meringankan beban.

dya nasir said...

semoga kak lya dan keluarga terus tabah..